خانه » دانشنامه » مذهبی » کتاب » دانلود کتاب ولایت تکوینی آیت‌الله حسن‌زاده آملی برای اندروید

دانلود کتاب ولایت تکوینی آیت‌الله حسن‌زاده آملی برای اندروید

امتیاز شما به این پست !

Velayat Takvini Hasanzade - دانلود کتاب ولایت تکوینی آیت‌الله حسن‌زاده آملی برای اندروید

دانلود کتاب ولایت تکوینی آیت‌الله حسن‌زاده آملی برای اندروید

عنوان کتاب : ولایت تکوینی

نویسنده : آیت الله حسن حسن زاده آملی

فرمت فایل : APK

حجم فایل : 527 کیلوبایت

حسن طبری آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌ زاده فرزند عبدالله در سال 1307 هجری شمسی در لاریجان آمل واقع در استان مازندران به دنیا آمد. او یک روحانی مجتهد، عارف، فیلسوف متأله و مدرس دروس حوزه است. کتاب ولایت تکوینی یکی از آثار آیت‌الله حسن‌زاده آملی است که محتوای آن در مورد چیستی ولایت تکوینی و چگونگی آن از دیدگاه قرآن و روایات است. این ولایت، بالاترین نوع از انواع ولایت‌ها بوده که به معنای مسلط شدن بر جهان هستی، سرپرستی موجودات جهان و عهده‌دار شدن امر تدبیر آنها است. این ولایت شامل اقسام، صورتها، مراتب و ابعاد گوناگون است که مختص خداوند است. البته بعضی از علما درجاتی از آن را به انسان کامل نیز اختصاص دادند.

ولایت تکوینی بر دو نوع است :

1 – ولایت ذاتی : این ولایت مخصوص خداوند است که از مفهوم بعضی از آیات قرآن کریم مثل آیه 101 سوره مبارکه یوسف و … برداشت می‌شود .

2 – ولایت عرضی : این ولایت مختص انسانهاست. یعنی تسلط انسان بر نفسش یک نوع ولایت تکوینی است که می تواند اعضا و جوارح خود را در اختیار نفس قرار دهد .

برنامه کتاب ولایت تکوینی برای موبایل‌های اندروید، مطالب این کتاب را با وضوح بیشتری در اختیار کاربران قرار داده و می تواند همیشه در دسترس باشد. در اینجا نسخه کتابچه آن در اختیار بوده و متن آن قابلیت تغییر اندازه دارد .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم نرم افزار اندرویدی کتاب ولایت تکوینی اثر آیت الله حسن زاده آملی در قالب فایل apk اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.