خانه » رپرتاژ » خرید عسل ارگانیک طبیعی

خرید عسل ارگانیک طبیعی

امتیاز شما به این پست !

7setare 300x300 - خرید عسل ارگانیک طبیعی

خرید عسل ارگانیک طبیعی

خرید عسل طبیعی یکی از دقدقه های اکثر مردم است که بخاطر نداشتن اطلاعات کافی در مورد  عسل و زنبوردار کار بسیار دشواری است. عطاری گلهای شفابخش یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید عسل، مفردات و عرقیجات است. عسل های ارائه شده در گلهای شفابخش بصورت ضمانتی ارائه می شود و میزان ساکاروز آن بسیار پایین و کیفیت آن نیز بسیار بالا می باشد.

عسل های ارائه شده در عطاری گلهای شفابخش دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که عسل های کوهستان، جنگل و دشت را شامل می شود. عسل های عرضه شده شامل عسل بهار نارنج، عسل نمدار، عسل گون، عسل آویشن، عسل جنگل، عسل هفت ستاره، عسل پنج ستاره و عسل سه ستاره می باشند.

خرید عسل ارگانیک و اصلی همیشه یکی از دغدقه های مهم برای خریداران بوده و هست و نحوه تشخیص عسل اصل از تقلبی هم کاری است دشوار ما در گلهای شفابخش علاوه بر تضمین اصل بودن عسل کیفیت آن را هم ضمانت می کنیم لذا با خیالی آسوده خرید عسل خود را انجم دهید، در ادامه با عسل این ماده شفابخش بیشتر آشنا می شویم

عسل چیست ؟

عسل مایعی شیرین است که از شهد گل ها و از راه رگورژاسیون تولید می‌شود و در فارسی به آن انگبین می نامند. عسل مایع شیرین قندی است که از مهمترین قندهای عسل می توان به فروکتوز، گلوکز و ساکاروز اشاره کرد و به همین علت دارای کالری بسیار بالایی می باشد و در رنگ های مختلف از زرد روشن گرفته تا قرمز تیره و حتی عسل برخی از گیاهان نیز به رنگ سیاه می باشد که عسل سیاه دانه از جمله عسل های سیاه است. توجه داشته باشید که رنگ عسل بستگی به نوع گیاهی که از شهد آن استفاده می شود و مقدار شکری که به زنبور می دهند تا از محلول آب و شکر (شربت) عسل تولید کند دارد که در زمان خرید عسل باید توجه داشت که عسل هر گیاه دارای چه رنگی است. از دیگر مواردی که می توان در عسل پیدا کرد انواع پروتئین ها، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه های گل است که اگر عسل طبیعی مصرف کرده باشید می توانید رایحه گل های به کار رفته در عسل را بچشید که از معطر ترین عسل ها می توان به عسل بهارنارنج اشاره نمود که بعلت تگ گیاه بودن (یعنی از یک گل برای تولید عسل استفاده شده) بیشتر می توان این رایحه را حس کرد.

فواید عسل چیست

عسل در درمان هر درد و مرضی کاربرد دارد ولی افراد زیادی از عسل برای خاصیت آنتی باکتریال برای جلوگیری و ترمیم زخم ها و ضد التهابی آن استفاده می نمایند.

برای خرید عسل طبیعی و ارگانیک از فروشگاه مطمئن می توانید از طریق عطاری گلهای شفابخش اقدام به خرید عسل کنید.

خرید عسل

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.