خانه » دانشنامه » دانلود مستند ملاقات با داعش با لینک مستقیم

دانلود مستند ملاقات با داعش با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

دانلود مستند ملاقات با داعش با لینک مستقیم

دولت اسلامی (به عربی: الدولة الاسلامیة) که پیشتر خود را دولت اسلامی عراق و شام (به عربی: الدولة الاسلامیة فی العراق والشام) نامیده‌بود، و بیشتر با نام اختصاری داعش شناخته می‌شود، گروهی شورشی فعال است که در عراق و سوریه حضور فعال دارد و خود را کشوری مستقل دانسته بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از جهادگرایان سلفی جداشده از شبکهٔ القاعده تأسیس شده و با دولت‌های عراق و سوریه و دیگر گروه‌های شورشی مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده‌است.

سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا، شمار شبه‌نظامیان تحت امر گروه دولت اسلامی در عراق و سوریه را بین ٢٠ هزار تا ٣١ هزار و پانصد تن برآورد کرده است.

مستندی که در این پست سایت ایرانی دیتا تقدیم شما می شود ملاقات با داعش نام دارد و کاری از شبکه برون مرزی پرس تی وی است. در این مستند زیبا که به زبان اصلی برای دانلود قرار داده شده است اشخاصی از درون منطقه تحت تصرف این گروه به ساخت فیلم اقدام کرده اند و فیلم به صورت یک کار زیبا و واقعی با اثر گذاری زیاد تبدیل شده است. وبسایت ایرانی دیتا شما را به دیدن این مستند زسیا و جذاب دعوت می کند.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.