خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر – کالاف دیوتی گوست با حجم کم

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر – کالاف دیوتی گوست با حجم کم

امتیاز شما به این پست !

cover 39 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر – کالاف دیوتی گوست با حجم کم

عنوان بازی : Call of Duty Ghosts

شرکت سازنده : Activision

تاریخ انتشار : 2013

سبک : اکشن – تیر اندازی اول شخص

Call of Duty Ghosts عنوان یک بازی تیراندازی محبوب است که توسط Infinity Wardand طراحی و توسط اکتیویژن در 5 نوامبر 2013 منتشر شده است. شخصیت های اصلی که در Call Of Duty Ghosts مشاهده می کنید تیم ارواح است. این تیم از طریق نیروی ویژه ارتش ایالات متحده مرتبط است. این تیم توسط الیاس واکر کنترل می شود و اعضای دیگر این تیم لوگان ، دیوید ، رایلی ، کاپیتان توماس و سرژانت کیگان هستند. فراخوانی بازی Ghosts وظیفه بازی برنامه ریزی و کنترل مانند call of Option black black 1 است . داستان بازی این است که بازیکن سرمربی تیم خود است که مسئولیت این بازیکن را برعهده دارد تا طبق برنامه ریزی خود از تیم خود استفاده کند و کلیه ستیزه های دشمنان را از بین ببرد. بازیکن می تواند دستورات خود را به تیم خود بدهد. جهت دانلود و شماهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

پیش نمایش ویدیویی :

در Call of Duty: Ghosts ، داستان بیشتر از طریق چشم یک شخصیت مجرد ، Logan Walker روایت می شود. بازیکنان نقش لوگان را در بیشتر بازی ها به عهده می گیرند ، با چند شخصیت قابل پخش دیگر ، از جمله یک متخصص فضانورد به نام های بیکر ، گروهبان تامپسون ، عضو Icarus و پدر Logan ، الیاس واکر ، با یک گزینه جدید برای بازی در نقش رایلی ، اولین شخصیت قابل پخش غیر انسانی در بازی است.

چند نفره 

چند نفره در Call of Duty: Ghosts تغییراتی را نسبت به Call of Duty قبلی نشان می دهدبازیهایی که برخی از مکانیک های جدید به آن اضافه شده اند. اکنون نقشه ها مناطقی دارند که می توانند تغییر کنند یا از بین بروند.

KEM Strike یک پاداش kill streak شبیه به هسته ای وجود دارد که بازیکن می تواند با گرفتن مقدار مشخصی از کشتار یا با کشته شدن بازیکن برتر در تیم دیگر ، خط ضربات ODIN را بدست آورد و سپس پس از برداشت یک کیف که آبی شده است ، چالش های مختلفی را انجام دهد.

اسکوپهای اسلحه تیرانداز از خفا همچنین دارای “فن آوری رندر دوگانه” جدید است که به بازیکن اجازه می دهد تا هنگام بزرگنمایی ، اطراف آن را ببیند. این ویژگی شامل تیم هایی است که بازیکن می تواند بسازد و بازیکن می تواند با دیگر جوامع در سراسر جهان روبرو شود.

جوخه ها 

Call of Duty: Ghosts نوع جدیدی از بازی با نام Squads را معرفی می کند. این حالت می تواند به صورت انفرادی یا با سایر بازیکنان از جمله دوستان اجرا شود. یک گروه از ده شخصیت قابل تنظیم متفاوت تشکیل شده است.

جوخه ها را می توان در بازیهای منحصر به فرد شامل دشمنان کنترل شده هوش مصنوعی و هم تیمی های کنترل شده AI استفاده کرد.

این بازیها شامل Squad Assault ، Safeguard ، Safeguard Infinite ، Squad vs Squad و Wargame است. همه این حالت ها می توانند در حالت آنلاین یا آفلاین اجرا شوند.

  • Squad vs Squad: دو بازیکن مخالف با استفاده از Squads خود ،deathmatch team را بازی می کنند.
  • Wargame: این بازیکن و 5 تیم انسانی در مقابل یک تیم از رباتهای دشمن در یک حالت جدا گانه بازی کنند.
  • Safeguard: این بازیکن و حداکثر سه دوست دیگر در یک مسابقه زنده ماندن مبتنی بر موج شبیه به Survival Mode از Call of Duty: Modern Warfare 3، اما با اضافه شدن پردازنده ها اضافه شده است.

cover2 7 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم

در زیر ویژگی های اصلی Call Of Duty Ghosts وجود دارد.

  • بازی تیراندازی
  • محیط واقعی منطقه جنگ
  • توسعه یافته توسط Infinity Ward
  • منتشر شده توسط شرکتی معتبر
  • گرافیک واقع گرایانه و با کیفیت بالا
  • بازی برنامه ریزی و کنترل
  • تیم ارواح بسیار خفن
  • بازیکن رهبر تیم است
  • ستیزه دشمن را نابود کنید
  • سه نوع حالت بازی
  • ویژگی چند نفره بازی کردن
  • و…

تصاویری از محیط بازی Call Of Duty Ghosts :

Call of Duty Ghosts 1 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم Call of Duty Ghosts 2 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم Call of Duty Ghosts 3 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم Call of Duty Ghosts 4 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم Call of Duty Ghosts 7 - دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر - کالاف دیوتی گوست با حجم کم

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM: 6 GB RAM
HDD : 40 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX® compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.