خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره‌های هود، حاقه و شمس از استاد مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت سوره‌های هود، حاقه و شمس از استاد مصطفی اسماعیل

5/5 - (1 امتیاز)

Mostafa Esmail 3 - دانلود تلاوت سوره‌های هود، حاقه و شمس از استاد مصطفی اسماعیل

دانلود تلاوت سوره‌های هود، حاقه و شمس از استاد مصطفی اسماعیل

عنوان قرائت : تلاوت مجلسی سوره‌های هود، حاقه و شمس

قاری : مرحوم مصطفی اسماعیل

فرمت فایل : MP3

حجم فایل : 28.4 مگابایت

مدت زمان : 2 ساعت و 4 دقیقه

مصطفی اسماعیل یکی از قاریان ممتاز و پیشرو در تلاوت و ترتیل قرآن کریم و جزء نسل دوم (نسل طلایی) پس از رادیوی مصر است. او که به ملک القرا یا اکبرالقرا نیز معروف است، در تاریخ 17 ژوئن 1905 میلادی در کشور مصر به دنیا آمد و در تاریخ 26 دسامبر سال 1978 درگذشت. قرائت مجلسی سوره هود (آیات 25 تا 57)، سوره حاقّه (آیات 1 تا 24) و سوره شمس (آیات اول تا آخر) یکی از تلاوتهای مجلسی قدیمی و زیبای استاد مصطفی اسماعیل است که در سال 1974 میلادی در مسجد سلطان ابوعلا و به مدت طولانی اجرا شد .

مشخصات سوره مبارکه هود علیه‌السلام در قرآن مجید

سوره مبارکه هود (ع) سوره ای است مکی، یازدهمین سوره، جزء 11 و 12، دارای 123 آیات شریفه، صفحه 221 تا 235، بعد از سوره مبارکه یونس و قبل از سوره مبارکه یوسف در قرآن ثبت شده است .

مشخصات سوره مبارکه حاقّه در قرآن مبین

سوره مبارکه الحاقّه سوره ای است مکی، دارای 52 آیه شریفه، جزء بست و نهم قرآن کریم است. این سوره مبارکه از صفحه 566 شروع و به صفحه 568 ختم می شود. در قرآن مجید سوره حاقّه بعد از سوره مبارکه قلم و قبل از سوره معارج نوشته شده است. این سوره شصت و نهمین سوره در قرآن است .

مشخصات سوره مبارکه شمس (والشمس و ضحاها)در قرآن مجید

سوره مبارکه الشمس که در مکه نازل شد، نود و یکمین سوره قرآن مبین، جزء سی ام، دارای ۱۵ آیه شریفه، صفحه ۵۹۵، بعد از سوره مبارکه بلد و قبل از سوره مبارکه لیل در قرآن نوشته شده است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم تلاوت مجلسی آیات 25 تا 57 سوره هود، آیات 1 الی 24 سوره حاقه و آیات اول تا آخر سوره شمس با صدای استاد مرحوم شیخ مصطفی اسماعیل مصری در قالب فایل صوتی mp3 با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین اختصاص یافت .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.