خانه » موبایل » اندروید » دانلود بازی US Conflict برای اندروید – نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا

دانلود بازی US Conflict برای اندروید – نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا

امتیاز شما به این پست !

US Conflict.cover  - دانلود بازی US Conflict برای اندروید -  نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا

دانلود بازی US Conflict برای اندروید – نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا

US Conflict یک بازی استراتژیک برای اندروید است که در سال 2020 توسط 4Flash ساخته شده است. بازی های استراتژیک اندروید همواره بسیار پرطرفدار هستند. گرافیک این بازی به اضافه سبک بسیار پر طرفدار آن باعث شده که این بازی بسیار میان بازیکنان اندرویدی محبوبیت خاصی پیدا کند. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

درگیری ایالات متحده یک استراتژی نظامی متقابل در زمان واقعی است که اوقات فراغت شما را فراموش نکرده است. یکی از 9 کشور پیشنهادی را که می خواهید بازی کنید و برای از بین بردن مخالفان در تقابل های تماشایی انتخاب کنید را ، انتخاب کنید. برای هر کشور حدود 20 یگان جنگی مانند تانک ، کامیون ، وسایل نقلیه فرماندهی ، اسلحه ثابت و غیره آماده شده است که می توانید به هر طریق ممکن آنها را بهبود بخشید و استفاده کنید.

سعی کنید خود را در یک رویارویی با هوش مصنوعی حیرت انگیز ، در نبردهای یک به یک و در حالت چند نفره تا 4 بازیکن تجربه کنید. در مقابل حمله دشمن به هر طریق ممکن مقاومت کنید ، در نصب مین های مین ، برج های دفاعی ، بلوک های ضد تانک شرکت کنید و با سبک تاکتیکی حریف سازگار شوید. حتی نبرد با هوش مصنوعی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود ، زیرا خستگی ناپذیر با سطح مهارت و تاکتیک های نبرد شما سازگار خواهد بود. این بازی را می توانید از سایت ایرانی دیتا بارگیری کنید .

تصاویری از محیط بازی US Conflict :

US Conflict 1 300x177 - دانلود بازی US Conflict برای اندروید -  نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا US Conflict 2 300x177 - دانلود بازی US Conflict برای اندروید -  نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا US Conflict 3 300x177 - دانلود بازی US Conflict برای اندروید -  نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا US Conflict 4 300x177 - دانلود بازی US Conflict برای اندروید -  نبردهای آمریکا در یک جنگ جهانی + دیتا

راهنمای نصب
  • ابتدا فایل نصبی را نصب کنید.
  • سپس فایل فشرده شده دیتا را استخراج کنید. پوشه ی دیتا را در ادرس Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  • بازی را اجرا و لذت ببرید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    H
    در تاریخ 2023/05/11 :

    توی وصل شدن به سرور مونده لطفا بگید اشکال اون چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.