خانه » موبایل » اندروید » دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 – کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود

دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 – کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود

امتیاز شما به این پست !

Idle Car Factory Android Logo b 217x217 1 - دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 - کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود

دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 – کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود

Idle Car Factory یک بازی اندرویدی به سبک تفننی است که در سال 2020 توسط استودیوی بازیسازی LudosProject ساخته شد. این بازی یکی از بهترین بازی های مدیریتی در سال جدید است که می تواند اوقات فراقت شما را به بهترین شکل پر کند. اگر دوست دارید مدیریت خود را محک بزنید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

استخدام کارمندان ، مکانیک خودرو و سازنده اتومبیل که خط تولید و روند درآمد خود را از طریق ادارات کارخانه در این بازی شبیه ساز کارخانه اتومبیل بطور خودکار انجام دهند. اکنون چالش اصلی شما مدیریت یک کارخانه اتومبیل و ساخت یک امپراتوری اتومبیل خواهد بود. شما مسئولیت استخدام کارمندان به بخشهای مختلف کارخانه را بر عهده خواهید داشت.

کارخانه اتومبیل خود را با ساخت و به روزرسانی ایستگاه های کاری توسعه دهید. برای کارمندان خود آموزش ایجاد کنید ، مهارتهای آنها را توسعه داده و هزینه ساخت قطعات خودرو را کاهش دهید. شما تصمیم می گیرید که کدام ساختمان ها باید بهبود یابد و کدام مدل های اتومبیل را می خواهید بسازید. شرکت تولید کننده اتومبیل موفق خود را تاسیس کنید!

تصاویری از محیط بازی Idle Car Factory :

Idle Car Factory 1 300x150 - دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 - کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود Idle Car Factory 2 300x150 - دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 - کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود Idle Car Factory 3 300x150 - دانلود بازی Idle Car Factory 12.6.3 - کارخانه ماشین سازی برای اندروید + مود

سیستم مورد نیاز
  • اندروید 5.0 به بالا

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.