خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

header 6 - دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

نام: Meeple Station

ژانر: strategy

توسعه دهنده: Vox Games 

تاریخ انتشار: 2020

Meeple Station عنوان یک بازی کم حجم جدید به سبک استراتژیک است که در سال 2020 توسط Vox Games ساخته شد. در این بازی شما باید یک ایستگاه فضایی بسیار جذاب با آدمک های پیکسلی با نمک را مدیریت کنید. جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Meeple Station یک ایستگاه فضایی ایزومتریک پیکسل-هنری و شبیه سازی مدیریت است که الهام گرفته از بازی هایی در محاصره قلعه کوتوله و Rimworld است. یک ایستگاه فضایی را از وسایل ضروری استخوان و خدمه اسکلت بسازید ، تا در یک کلانشهر شلوغ از فعالیت های پر از تعداد زیادی Meeple که احتمالاً چند مورد از آنها را فراموش خواهید کرد. شما زمان بسیار خوبی را برای هیپ کردن در هیئت مدیره انتخاب کردید زیرا ما اکنون فقط به روزرسانی اصلی سیارات خود را رها می کنیم ، که باعث می شود Meeple شما در منظومه شمسی گسترش یابد. این در شرایط اولیه است ، اما این پایه و اساس تابستان پر از نسخه های برجسته ای است که شرکت بازیسازی روی آن کار کرده است و بسیار مشتاقانه برای به اشتراک گذاشتن با شما بسیار هیجان زده هستند! تغییرات بزرگ اخیر به این بازی اضافه شده نیز بخشی از پایه و اساس آنچه در آینده قرار دارد خواهد بود.

تصاویری از محیط بازی :

Meeple Station 1 300x169 - دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر Meeple Station 2 300x169 - دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر Meeple Station 3 300x169 - دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر Meeple Station 4 300x169 - دانلود بازی Meeple Station برای کامپیوتر

تریلر بازی :

سیستم مورد نیاز
  • OS: Windows 8 or Higher
  • Processor: 1.2 GHz
  • Memory: 1 GB RAM
  • Graphics: Minimal
  • Storage: 1 GB available space
  • Sound Card: Minimal

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.