خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

pic 1 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

نام بازی : Poly Bridge 2

سال انتشار : 2020

شرکت سازنده : Dry Cactus

سبک : شبیه‌سازی، فکری

Poly Bridge 2 نام یک بازی به سبک شبیه‌سازی، فکری است که در سال 2020 توسط Dry Cactus ساخته شده است.افتخار تحسین برانگیز ساختمانی برمی گردد! سطوح بیشتر ، ویژگی های بیشتر ، سرگرمی بیشتر فیزیک! جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Poly Bridge 2 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

سطوح جدید ، مکانیک جدید ، یک موتور فیزیک سفارشی ، کارزارهای کارگاهی و موارد دیگر! با حتی ساعات بیشتر سرگرم کننده گیج کننده ، خلاقیت مهندسی خود را دوباره کشف کنید! Adrian Talens با موسیقی متن فیلم جدید تمام قد بازگشت! با 13 آهنگ کاملاً جدید به همراه 18 آهنگ اصلی پلی پلی که از سر گرفته شده است ، آرامش بخش به موسیقی آرامش بخش و تحسین برانگیز باشید! بیش از یک ساعت و نیم از ریتم های گیتار آکوستیک آشنا و ملایم لذت ببرید. سطح مقداری با بالشتک اضافه شده را به دست آورید و با استفاده از مواد جدید بهار ، راه خود را برای پیروزی گزاف گویی کنید. اکنون پل های شما حتی می توانند انعطاف پذیر تر باشند! ما فراتر از این زمان و فراتر از آن رفتیم ، که یک موتور فیزیک سفارشی را بطور خاص برای شبیه سازی های پل تنظیم و بهینه کرده ایم. دقیق و قابل پیش بینی ، همان نتیجه شبیه سازی را برای همه تضمین می کند و جنبه رقابتی بازی را زنده نگه می دارد!

سیستم مورد نیاز

OS: 10
Processor: 64-bit
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3D Capable Graphics Card
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Poly Bridge 2 1 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر Poly Bridge 2 2 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر Poly Bridge 2 3 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر Poly Bridge 2 4 - دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم بازی Poly Bridge 2 را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.