خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

81bVmJhwarL. SS500  - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

نام بازی : Tower of Time Final Edition

سال انتشار : 2018 

شرکت سازنده : Event Horizon

سبک : استراتژیک 

Tower of Time Final Edition نام یک بازی استراتژیک در سال 2018 توسط Event Horizon ساخته شده . نوع جدیدی از RPG در انتظار شما است. یک خزنده دنجون سرشار از داستان با مبارزات ابتکاری در زمان واقعی که به شما امکان مکث یا زمان کند را می دهد. تفکر تاکتیکی برای موفقیت ضروری است. اکنون با RPGlite و Permadeath برای بازی سریع گام بردارید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

c3ef2332c0b7274735c0c75239a49f22fd42bff695b9457ecb6ca792c0c16c05 product card v2 mobile slider 639 - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

Tower of Time یک ماجراجویی باورنکردنی است که با بیش از 50 ساعت گیم پلی ، سطوح دست ساز و داستانی غنی که از طریق سینما گفته می شود ، بسته بندی شده است. با بهره گیری از گیم پلی کلاسیک RPG به سطح بعدی ، Tower of Time دارای ویژگی های انعطاف پذیر شخصیت ، هزاران قطعه غارت و تجهیزات و سیستم مبارزه با زمان واقعی پیچیده و تاکتیکی Arrow-Time می باشد.
نکته مهم: نبرد در برج زمان متفاوت است. هر نبرد مانند یک معمای تاکتیکی طراحی شده است. اگر می خواهید از جنگیدن لذت ببرید ، باید مشکلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی مهارت شما را به چالش بکشد و آن را همزمان با پیشرفت تنظیم کنید. در بالاترین سطح دشواری ، بسیار طاقت فرسا است و شما را ملزم می کند تا هم افزایی بین کلاس ها ، مهارت ها و تجهیزات را پیدا کنید.

در دنیایی غوطه ور شوید که فن آوری با جادو و عواقب ویرانگر روبرو می شود. گروهی از قهرمانان متنوع را جمع کنید و آنها را از طریق برج هدایت کنید. صدها کتاب فریب خورده و اطلاعات پراکنده به آرامی تاریخچه آرتارا را نشان می دهد که حزب شما ماجراجویان به سرنوشت خود نزدیک می شوند.

کنترل استراتژیک نهایی هر نبرد با سیستم مبارزه با Arrow-Time را انجام دهید که عملکرد را به سمت خزیدن کاهش می دهد یا مکث می کند. برنامه ریزی کنید و حزب خود را در جایی که برای تأثیر نهایی به آنها احتیاج دارید قرار دهید. از Arrow-Time برای واکنش در برابر تهدیدهای جدید ، استقرار جادوها و حملات ویرانگر جدید و مقابله با حملات دشمن استفاده کنید. هیچ دو برخورد هرگز یکسان نیست. در مورد مشکلات سخت تر – به هر نبرد به عنوان یک معمای تاکتیکی نگاه کنید.

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 bit)
Processor: Intel Core i3 or Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

Tower of Time1 - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر Tower of Time2 - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر Tower of Time3 - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر Tower of Time4 - دانلود بازی Tower of Time Final Edition برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم بازی Tower of Time Final Edition را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.