خانه » موبایل » اندروید » دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید – مرکز اورژانس + دیتا

دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید – مرکز اورژانس + دیتا

امتیاز شما به این پست !

EMERGENCY HQ Log b 217x217 1 - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا

دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید – مرکز اورژانس + دیتا

این بازی تست آنلاین است.

EMERGENCY HQ – مرکز اورژانس نام یک بازی در سبک شبیه سازی است که در سال 2020 توسط Promotion Software GmbH برای اندروید ساخته شد. این بازی برای بارگیری و بازی رایگان است ، اما برخی از اقلام بازی را می توانید با پول واقعی نیز خریداری کنید. اگر نمی خواهید از این ویژگی ها استفاده کنید ، لطفاً خریدهای درون برنامه را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

EMERGENCY HQ Cover - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا

EMERGENCY HQ یک بازی شبیه سازی نجات است. کنترل واحدهای اضطراری ، از جمله آتش سوزی و آمبولانس ، پلیس ، SWAT و خدمات فنی را در دست بگیرید. عملیات امداد و نجات ، جرایم ، مدیریت پزشکی و فاجعه ، اعزام و فرماندهی وسایل نقلیه و پرسنل.
آتش نشانی ، EMT ها ، پیراپزشکان ، پزشکان ، افسران پلیس و نیروهای ویژه را برای مبارزه با آتش سوزی ، نجات حیوانات ، نجات جان ، نبرد با تروریست ها و موارد دیگر کنترل کنید. پایگاه خود را بسازید و تیم خدمات اضطراری مناسبی را در کنار هم قرار دهید! کامیون های آتش نشانی ، بیمارستان ، ساختمان ها و واحدهای دیگر خود را ارتقا دهید ، دفتر مرکزی خود را گسترش دهید. از استادان آتش نشانی ، سرویس نجات ، پلیس و واحدهای فنی استفاده کنید تا به بسیاری از مأموریت های هیجان انگیز و چالش برانگیز برسید!

سیستم مورد نیاز

اندروید مورد نیاز5.0+

تصاویری از محیط بازی :

EMERGENCY HQ 5 1024x576 - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا EMERGENCY HQ 6 1024x576 - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا EMERGENCY HQ 7 1024x576 - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا EMERGENCY HQ 8 1024x576 - دانلود بازی EMERGENCY HQ برای اندروید - مرکز اورژانس + دیتا

ویژگی های این نسخه :

– Various bugfixes and improvements

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.