خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

Airmen.cover  - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

نام بازی: Airmen

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده : Airborne Games 

سبک : اکشن 

Airmen نخستین بازی ساخت کشتی و جنگی است که دارای هواپیماهای هوایی ، زمینی و هواپیماهای آبی است. خدمه خود را برای انجام قراردادها ، جمع آوری منابع و به روزرسانی کشتی های خود ، به صورت انفرادی یا در کنار دوستان خود در سفرهای خطرناک به مجمع الجزایر ارسال می کنید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

header 21 - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

Airmen نخستین بازی ساخت کشتی و جنگی است که دارای هواپیماهای هوایی ، زمینی و آبشار است. با یک آشیانه خالی شروع کنید و قطعه کشتی خود را به صورت جداگانه بسازید. خدمه شما را به صورت انفرادی یا در کنار دوستان خود در سفرهای خطرناک به مجمع الجزایر ارسال می کنند. باربری خود را با چوب ، استریوم ، منیزیت و موارد دیگر پر کنید تا کشتی خود را به روز کنید. منابع معدن یا حمله به بقیه موارد دیگر بازیکنان یا قلعه‌های هوایی AI. چرخ را بگیرید ، برجک ها را سوار کنید ، یک تبر را برای فعالیت شبانه روزی بگیرید یا موتورها را با چکش تعمیر نگه دارید اما مراقب باشید: همه اجزای کشتی شما می تواند از بین برود بنابراین حتماً در یک قطعه استخراج کنید.
امکانات
کشتی هوایی ، زمینی یا آبشارهای شخصی خود را از ابتدا با داشتن کاتالوگ رو به رشد 300+ قسمت بسازید! به دوستان خود بپیوندید و یک ساختمان مشترک را با ساختمان تعاونی بسازید.کشتی های خود را با باتری های توپ قابل هدف ، موشک های کبوتر هدایت شده ، قوچ ، هارپون ها ، برجک های پخش شده و سایر موارد دیگر مسلح کنید.کشتی خود را با پروانه های سنتی ، چرخ ها ، آهنگ های مخزن ، پاهای واکر و حتی یک مکالودون اهلی کنید.
کشتی ها را از انبوه 3k تا 30k بسازید تا سریعاً باربری ، باربرهای همه کاره یا جنگجویان جنگجو ایجاد شوند. در جستجوی منابع کمیاب برای به روزرسانی کشتی خود ، در جزایر زیادی از مجمع الجزایر کاوش کنید.تحویل ، معادن شکار ، منابع برداشت و نصب تأسیسات هوش مصنوعی را در سراسر مجمع الجزایر جهان باز اجرا کنید.
یک ناوگان را شکل دهید تا کارفرمایان قدرتمند جهانی مانند Mechalodon و Ghost Ship را به دست بگیرید.قراردادهای کامل برای به دست آوردن شهرت با چندین جناح در سراسر مجمع الجزایر.
کشتی خود را با هر تعداد دوست خود خدمه کنید یا در مقابل خدمه دشمن و برخوردهای کنترل شده توسط هوش مصنوعی در سراسر مجمع الجزایر پرواز کنید. دشمنان را ببندید و کشتی خود را با استفاده از قلاب ، چاقو ، تبرها ، گردانها ، اسلحه ها و اتهامات شبانه روزی به کشتی خود فرمانده کنید. کشتی ها را با از بین بردن اجزای انفرادی نابود کنید: کشتی بدون موتور نمی تواند اسلحه های خود را نیرو بخشد!با تکمیل چالش های موجود در بازی ، لوازم آرایشی پخش کننده 60+ را باز کنید. کشتی های خود را به اشتراک بگذارید و دیگران را از طریق کارگاه بخار بارگیری کنید.

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit
Processor: 2.9 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 650
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Airmen1 - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر Airmen2 - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر Airmen3 - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر Airmen4 - دانلود بازی Airmen برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم بازی Airmen را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.