خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

Homefront 415x623 1 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

نام بازی : Homefront

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Kaos Studios و Digital Extremes

سبک : اکشن

Homefront یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص است که توسط Kaos Studios ساخته شده و توسط THQ منتشر شده است. این بازی داستان یک جنبش مقاومت را نشان می دهد که در آینده ای نزدیک علیه اشغال نظامی ایالات متحده غربی توسط کره ای که تحت رهبری کیم جونگ اون متحد است ، می جنگد. جهت  دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Homefront 09 1024x576 1 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

داستان بازی :

سال 2027 است. جهانی که می دانیم پس از پانزده سال از ذوب شدن اقتصادی و درگیری گسترده جهانی در مورد کاهش منابع طبیعی ، در حال آشکار شدن است.
یکبار افتخار آمریکا سقوط کرده است ، زیرساختهای وی از هم پاشیده و نظامیان بهم ریخته است. ایالات متحده آمریکا که در اثر یک اعتصاب ویرانگر EMP کاهش یافته است ، قادر به مقاومت در برابر اشغال روزافزون یک وحشی ، مسلح هسته ای کره بزرگ نیست.
ایالات متحده که توسط متحدان سابق خود رها شده است ، منظره ای تاریک از شهرهایی با دیوار و حومه رها شده است. این یک وضعیت پلیس است که در آن استادیوم های دبیرستان به بازداشتگاه تبدیل شده اند و مراکز خرید پناه می گیرند وسایل نقلیه زرهی حمله. اکنون مردم آزاد شده ای زندانی هستند … یا همکاران … یا انقلابیون.
به مقاومت بپیوندید ، متحد شوید و برای آزادی در برابر یک نیروی نظامی قریب به اتفاق در مبارزات انتخاباتی تک بازیکن Homefront که توسط جان میلیوس نوشته شده (جنگ آخرالزمان ، سپیده دم) نبرد کنید. در کنار بازیگران شخصیت های به یاد ماندنی ایستاده و به عنوان یک نقشه عاطفی در این دنیای وحشتناک قابل باور آینده نزدیک آشکار می شوید. با استفاده از تاکتیک های چریکی ، و وسایل نقلیه نظامی و فن آوری های پیشرفته هواپیماهای بدون سرنشین برای شکست دادن دشمن ، اقدام به تیرانداز اول شخص احمقانه ، سینمایی مانند تیرانداز کنید.
چند نفره جنگ حماسی را به عنوان پیاده نظام ، تانک ها ، هلیکوپترهای حمله و هواپیماهای بدون سرنشین جنگی در عرصه های آنلاین به صحنه می آورد تا در میدان های نبرد عظیم و آزاد باز شود. مجموعه ای از ویژگی های غنی که دارای لایه هایی از عمق تاکتیکی و همراه با نوآوری در حال تغییر بازی در فضای چند نفره است ، معیار جدیدی در جنگ آنلاین ایجاد می کند.
  • دنیایی بسیار نزدیک و قابل باور آینده نزدیک را کشف کنید – این آشنا در این کابوس دید در ایالات متحده اشغالی بیگانه شده است
  • برای یک هدف بجنگید – به جمع بازیگران شخصیت های خاطره انگیز بپیوندید زیرا سلول مقاومت شما یک جنگ چریکی را بر علیه اختلافات زیاد نظامی به نام آزادی می جنگد.
  • شاهد هزینه انسانی جنگ – داستانی از قلم جان میلیوس از طریق صحنه های برش خورده و تعاملی 1 نفره
  • گیم پلی FPS انفجاری را تجربه کنید – نبرد را با یک ترکیب پویا از پیاده نظام و مبارزه با وسایل نقلیه در یک کمپین تک نفره برای خود خود داشته باشید که دارای مجموعه های شدید و به یاد ماندنی است
  • نبرد را به صورت آنلاین انجام دهید – اکشن چندنفره ای در مقیاس بزرگ مانند گذشته را در پیاده نظام حماسه و جنگ خودرو تجربه کنید.
سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Shader Model 3.0 graphics card with 256MB of memory, NVIDIA GeForce 7900GS or ATI Radeon 1900XT

DirectX®:

Hard Drive: 10GB of free hard drive space

تصاویری از محیط بازی :

Homefront 04 1024x576 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر Homefront 05 1024x640 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر Homefront 07 1024x640 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر Homefront 08 1024x576 - دانلود بازی Homefront برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم بازی Homefront را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 4 دیدگاه
  1. blank
    Nader
    در تاریخ 2022/02/17 :

    اقا این نصب نمیشه error میده چیکار کنم سیستمم هم قویه ولی نصب نمیشه

  2. blank
    یاسین
    در تاریخ 2021/04/16 :

    آدمین عزیز آیا ناقص نیست لینک ها چون حجمش کمه جاهای دیگ دیدم ۶ یا ۷ کیک بودن آن سالمه بگین دانلود کنم واقعا عاشق این بازیم لطفا جوابمو بدین سریع ممنون از سایت خوبتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.