خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی ROBLOX – روبلکس برای اندروید

دانلود بازی ROBLOX – روبلکس برای اندروید

امتیاز شما به این پست !

ROBLOX logo c 217x217 1 - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید

دانلود بازی ROBLOX – روبلکس برای اندروید

Roblox نام یک بازی اندرویدی است که در سال 2014 توسط ROBLOX Corporation ساخته و منتشر شد. این بازی یک سیستم بازی آنلاین و سیستم ایجاد بازی است که به کاربران امکان می دهد بازی ها را انجام دهند و بازی هایی را که توسط کاربران دیگر ایجاد شده است ، بازی کنند. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ROBLOX Cover - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید

Roblox آنلاین است بازی پلتفرم و بازی سیستم ایجاد که کاربران اجازه می دهد تا به برنامه بازی ها و بازی بازی ایجاد شده توسط دیگر کاربران. که در سال 2004توسط دیوید باسوکی و اریک کاسلتأسیسو در سال 2006 برای پلتفرم های ویندوز و کنسولی منتشر شد ، این پلتفرم میزبان بازی های ایجاد شده توسط کاربر در ژانرهای مختلف ، مانند بازی های مسابقه ، بازی های نقش آفرینی ، شبیه سازی ها و دوره های مانع است که به زبان برنامه نویسی Lua کدگذاری شده اند. Roblox رایگان بازی است و خریدهای درون بازی از طریق ارز مجازی به نام “Robux” امکان پذیر است. از فوریه 2020 ، Roblox بیش از 115 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. Roblox به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرده است.

Roblox یک پلتفرم ایجاد بازی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از موتور اختصاصی خود ، Roblox Studio ، بازی های خود را ایجاد کنند. بازی ها تحت یک سیستم برنامه نویسی شی گرا با استفاده از زبان برنامه نویسی Lua برای دستکاری محیط بازی کدگذاری می شوند . کاربران می توانند از طریق خریدهای یکباره ، معروف به ” گذرهای بازی” ، و همچنین معاملات خرد را که بیش از یک بار می توانند خریداری کنند ، معروف به “محصولات توسعه دهنده” یا “محصولات” می توانند محتوای قابل خریداری ایجاد کنند. توسعه دهندگان بازی و سازندگان محتوا می توانند از طریق ایجاد و فروش محتوای مجازی در Roblox ، ارز مجازی سایت معروف به “Robux” را بدست آورند. درصدی از درآمد حاصل از خرید بین توسعه دهنده و شرکت Roblox تقسیم شده است. Robux بدست آمده از طریق فروش محتوای تولید شده توسط کاربر ، می تواند از طریق سیستم توسعه دهنده وب سایت وب سایت به ارز واقعی تبدیل شود. بیشتر بازی های تولید شده در این سکو توسط کودکان ساخته می شوند.

سیستم مورد نیاز

اندروید مورد نیاز4.4+

تصاویری از محیط بازی :

ROBLOX 1 169x300 - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید ROBLOX 2 - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید ROBLOX 4 - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید ROBLOX 5 - دانلود بازی ROBLOX - روبلکس برای اندروید

این بازی برای اجرا نیاز به اتصال اینترنتی دارد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.