خانه » بازی » دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

616856 untitled goose game xbox one front cover 683x1024 1 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

نام بازی : Untitled Goose Game

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده : House House

سبک : مخفی کاری

Untitled Goose Game یک بازی ویدئویی مخفی کاری پازل 2019 است که توسط House House ساخته شده و توسط Panic منتشر شده است. در این بازی بازیکنان غاز را کنترل می کنند که ساکنان یک دهکده انگلیسی را آزار می دهد. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

untitled goose game switch hero 1024x576 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

Untitled Goose Game یک بازی ویدئویی مخفی کاری پازل در سال 2019 است که توسط House House ساخته شده و توسط Panic منتشر شده است. در این بازی ، بازیکنان غازهایی راکنترل می کنندکه ساکنان یک دهکده انگلیسی را آزار می دهند. بازیکن باید از توانایی غازها برای دستکاری اشیاء و شخصیت های غیر پخش کننده استفاده کند تا اهداف خاص را طی کند و از طریق بازی پیشرفت کند. این برای مایکروسافت ویندوز ، macOS ، Nintendo Switch ، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد .

بازی غاز Untitled ناشی از عکس سهام غاز است که یک کارمند خانه مجلس در ارتباطات داخلی شرکت منتشر کرده است. این صحبت در مورد غازها برانگیخت. این تیم برای چند ماه این ایده را کنار گذاشت تا اینکه دریافتند این پتانسیل را دارد که یک بازی سرگرم کننده باشد. House House با الهام از سوپر ماریو 64 و سریال هیتمن ، در ترکیب مکانیک های مخفیکاری با عدم خشونت برای ایجاد سناریوهای طنزآمیز در بازی تلاش کرد. نام غیرمعمول بازی از تصمیم لحظه آخری در تهیه عنوان به عنوان ورودی جشنواره بازی ها گرفته شده و گیر افتاده است.

Untitled Goose Game با انتقاد از منتقدین بازی و شوخ طبعی خود ، نظرات مثبتی را دریافت کرد و در بین سایر تمجیدها DICE Game of Year نامگذاری شد . تا سال 2019 ، این بازی با فروش بیش از یک میلیون نسخه ، و تبدیل به یک meme اینترنت شد که کلیپ های ویدیویی از این بازی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 450
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

1 1 1 1024x576 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر 2 1 1024x576 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر 5 1 1024x576 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر 6 1 1024x576 - دانلود بازی Untitled Goose Game برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم بازی Untitled Goose Game را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.