خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

امتیاز شما به این پست !

Nitro Nation Android logo ii 217x217 1 - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه نام یک بازی به سبک رانندگی است که در سال 2020 توسط Creative Mobile Games ساخته و برای پلتفرم اندروید منتشر شد. برای کسانی که زندگی یک بار 1/4 مایل را در یک زمان زندگی می کنند ، Nitro Nation اعتیاد آور ترین بازی مسابقه ای برای کشیدن است! جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Nitro Nation Online Cover b - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

مسابقه ، حالت ، تنظیم و تنظیم ده ها اتومبیل واقعی دارای مجوز. یک تیم را راه اندازی کنید ، دوستان خود را دعوت کنید ، برنده مسابقات شوید. تجارت قطعات خودرو با سایر رانندگان در زمان واقعی و ساخت ماشین رویایی شما!
بسیاری از اتومبیل – Supercars و Exotics؟ بررسی. تنظیم کننده ها و خیابان های خیابانی؟ بررسی. عضله کلاسیک و مدرن؟ شرط می بندی! بهترین قسمت؟ همیشه تعداد بیشتری از آنها به بازی می آیند!
ما می دانیم که شما اتومبیل های مسابقه اتومبیلرانی را دوست دارید ، بیش از 100 اتومبیل واقعی از مارک های برتر بین المللی اتومبیل مانند آئودی ، BMW ، شورولت ، کرایسلر ، داج ، فورد ، جگوار ، مرسدس بنز ، نیسان ، سوبارو ، فولکس واگن – و بسیاری موارد دیگر!

بازی عادلانه– بدون “سوخت” که باید منتظر بمانید. رایگان از “زمان تحویل” برای اتومبیل یا به روزرسانی. هر وسیله نقلیه رقابتی است و هیچ نسخه “حق بیمه” وجود ندارد. این همه در مورد مهارت و فداکاری رانندگی بازیکن است.

RALERS RACERS & TEAM – همه ما در مورد مسابقات چند نفره هستیم ، همیشه یک رقیب آنلاین وجود دارد که در خیابان یا مسیر در انتظار شما است. با مسابقه در هر مسافتی از 1/8 تا یک مایل کامل شروع کنید ، به تیم بپیوندید یا تیمی بسازید ، با خدمه خود مسابقات کسب کنید ، راه خود را در صدر جدول رده بندی قرار دهید ، یا اعصاب خود را در مسابقات شرط بندی آزمایش کنید.

به یک مسابقه چند نفره زنده بپیوندید ، در زمان واقعی با دوستان و مخالفان در سراسر جهان بازی کنید! در مسابقات منطقه ای هفتگی رقابت کنید و راه خود را از طریق بخش های برنز و نقره به بخش جهانی مسابقه نخبگان طلای جهانی برسید.

– 33 مؤلفه اتومبیل منحصر به فرد را با 3 لایه از طرح های بعد از فروش ارتقا و بهبود دهید. نیاز خود را به سرعت برآورده کرده و یک ماشین مسابقه کششی برتر یک-از یک نوع را بسازید. آیا تا به حال در خواب سیگار کشیدن یک ماشین اسپرت عجیب و غریب در 800 HP Volkswagen Golf خود را دیده اید؟ هر روز در خیابان های NN اتفاق می افتد.

شخصیت شخصی – ماشین کشیدن خود را با دکمه های جالب سفارشی کنید ، آنها را به روشی که دوست دارید ترتیب دهید. رنگ رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و برای هر بیت تمام کنید. لاستیک های واقعی Toyo و رینگ های Tec Speedwheels واقعی را اضافه کنید ، ضربه گیر ، دامن و اسپویلرهای بعدی را نصب کنید تا به خودروی خود ظاهری بی نظیر دهید!

خوش آمدید GEEKS CAR– با کمک موتور فیزیک CarX ، ما واقع بینانه ترین فیزیک اتومبیل را در بازار داریم – همه چیز به روشی که در زندگی واقعی انجام می دهد کار می کند. تنظیمات چرخ دنده های خود را با مشخصات دقیق ، نمودارهای داینو ، نمودارهای دنده بندی و آمار مسابقه پیشرفته به شما کمک می کند تا از دانش مسابقه خود استفاده کنید. 

سیستم مورد نیاز

اندروید مورد نیاز4.1+

تصاویری از محیط بازی :

Nitro Nation 2 1024x576 - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا Nitro Nation 1 1024x576 - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا Nitro Nation 3 1024x576 - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا Nitro Nation 5 1024x576 - دانلود بازی Nitro Nation Online – نیترو ملت مسابقه برای اندروید + دیتا

این بازی برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت دارد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.