خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

امتیاز شما به این پست !

Cut the Rope 2 Android Logo b 217x217 1 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

Cut the Rope 2 نسخه دوم بازی پرطرفدار , پردانلود، از استودیوی ZeptoLab برای گوشی های اندرویدی و تبلت است که در این لحظه بیش از 100 میلیون بار بارگیری از آن شده است. بله ، شما همچنین ممکن است کاربرانی که علاقه مند به بازی rope cut هستند و در حال انجام هستند که مدت هاست خبر انتشار نسخه دوم بازی روپ برای سیستم عامل های اندروید و سیستم عامل را منتشر کرده است! اکنون شاهد نسخه دوم بازی ، بریدن تناب در Market Android هستیم و تصمیم گرفتیم این بازی فوق العاده را به شما ارائه دهیم! در نسخه دوم بازی نیز مانند سایر نسخه های بازی ، مجبور خواهید بود آن را در دهانه جعبه آب نبات بازی کنید و در مراحل مختلف این کار ، ستاره های موجود را متوقف کنید ، موانع وسیعی را پشت سر خود بردارید. و دشمنان برای سرقت آب نبات!

Cut the Rope 2 V2 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

در نسخه دوم بازی شخصیت های جدید ، عناصر جدید ، ماموریت های جدید و خارق العاده و محیط های متنوع همه از روحیه جدیدی به بازی رها می شوند و آن را به همه کاربران دوست داشتنی ارائه می دهند! می توانید حالت معمول این بازی محبوب را از سرورهای پرسرعت گرفته تا دیوایس اندرویدیتان دریافت کنید.

سیستم مورد نیاز

اندروید مورد نیاز4.2+

تصاویری از محیط بازی :

Cut the Rope 2 1 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود Cut the Rope 2 2 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود Cut the Rope 2 3 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود Cut the Rope 2 4 - دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید + مود

این بازی آفلاین است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.