خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید – چاقو پران + مود

دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید – چاقو پران + مود

2/5 - (1 امتیاز)

Flippy Knife Android Games logo c 217x217 1 - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود

دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید – چاقو پران + مود

Flippy Knife – چاقوی پران بازی پرطرفدار و خارق العاده ای است که توسط شرکت بازی سازی Beresnev Games برای دستگاه های اندرویدی وجود دارد که با اندروید از سراسر دنیا به صورت رایگان دریافت شده است و تصمیم گرفته ایم آخرین نسخه این بازی را به شما ارائه کنیم. در همان زمان ، و آن را به وجدتان بیاورد.

Flippy Knife Android Games Cover - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود

Flippy Knife بازی جذاب با گرافیک چارخانه است ، جایی که می توانید یک استاد چاقو باشید! خود را به سمت استامپ بزنید و جایزه بگیرید! در قفسه ها را باز کنید و جواهرات را جمع کنید! حتی می توانید از درختان صعود کرده و گره خود را بگیرید! اگر بتوانید به هدف خود ضربه بزنید ، جعبه طلا برای شما باز خواهد شد! به یاد داشته باشید ، در این بازی شما هرگز دست از مبارزه نخواهید گرفت و احساس شکست می کنید! از ویژگی های عمومی بازی ، مانند رعایت کامل قوانین فیزیک ، می توان بیش از 35 ابزار برنده دیگر مانند تبر ، شمشیر ، شمشیر و غیره به جای چاقو استفاده کرد. بازی با یک انگشت آسان است. این امکان وجود دارد که برای بالاترین امتیاز با دوستان خود رقابت کنید و به طور کلی در مقایسه با حجم ناچیز آنها ، ساخت و سازهای عالی را انجام دهید!

سیستم مورد نیاز

اندروید مورد نیاز4.1+

تصاویری از محیط بازی :

Flippy Knife 1 - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود Flippy Knife 2 - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود Flippy Knife 3 - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود Flippy Knife 4 - دانلود بازی Flippy Knife برای اندروید - چاقو پران + مود

این بازی آفلاین است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.