خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی The Pathless – بی راه برای PC

دانلود بازی The Pathless – بی راه برای PC

امتیاز شما به این پست !

The Pathless pc cover large 736x1024 1 - دانلود بازی The Pathless - بی راه برای PC

دانلود بازی The Pathless (بی راه) برای کامپیوتر

The Pathless یک بازی جدید در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Giant Squid در سال 2020 توسعه یافته و برای رایانه ارائه شده است. در این بازی شما به عنوان یک شکارچی حرفه ای بازی می کنید. مهارت اصلی شما در استفاده از تیر و پیکان است و در طول ماجراجویی به بسیاری از جزایر مرموز سفر خواهید کرد. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

در این بازی شما به عنوان یک شکارچی ماهر را ایفا می کنید. مهارت اصلی شما در استفاده از تیر و پیکان است و در طول ماجراجویی به بسیاری از جزایر مرموز سفر خواهید کرد. مسیر خود را از طریق دنیای باز زیبا و مملو از اسرار برای یافتن عبور دهید. از جنگلهای مه آلود ، چمنزارهای سرسبز و تاندراهای برفی عبور کنید. هنگام حل معماهای موجود در خرابه های باستان و کشف اسرار فراموش شده از مدت ها ، تاریخ تاریک این جزیره را کشف کنید.

ارواح فاسد غول پیکر در جنگل کمین کرده اند. از تمام مهارت خود برای شکار آنها استفاده کنید ، اما مراقب باشید که خودتان شکار نشوید. برای بازگرداندن نور به سرزمین ، در جنگ های حماسی علیه جانوران نفرین شده شرکت کنید. پیوند با عقاب شما و سرنوشت جهان در تعادل آویزان است.

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7870
Storage: 15 GB of free space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.