خانه » بازی » ماجرایی » دانلود بازی the Hunter Call of the Wild – شکارچی ندای وحشی برای PC

دانلود بازی the Hunter Call of the Wild – شکارچی ندای وحشی برای PC

امتیاز شما به این پست !

theHunter Call of the Wild 2019 Edition pc cover large 712x1024 1 - دانلود بازی the Hunter Call of the Wild - شکارچی ندای وحشی برای PC

دانلود بازی the Hunter Call of the Wild (شکارچی ندای وحشی) برای کامپیوتر

ندای شکارچی وحشی نام یک بازی در سبک ماجرایی است، که توسط شرکت Expansive Worlds  ساخته و در سال 2017 ساخته و منتشر شد.اگر شما هم دوست دارید حیوانات مختلفی را در قلب طبیعت شکار کنید ، این بازی شما را به شکار حیوانات در مناطق مختلف طبیعت دعوت می کند. سفری پر از ماجراهای جذاب و مهیج برای شکار انواع حیوانات بومی. جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مناظر ناهموار و زیبای یخچالهای طبیعی سیبری ، جنگلهای تندرا ، خلیج های یخ زده ، مناطق برفی و … مناطقی که برای شکار حیوانات به طبیعت می روید. در این بازی شما باید از اسلحه هایی که در اختیار دارید برای شکار حیواناتی مانند آهو ، گراز وحشی ، گوزن کانادایی ، اردک و .. استفاده کنید. . گرافیک پویای بازی صحنه های زیبا و مهیجی را ایجاد کرده است که حتی برای یکبار هم که شده هر گیمری را مجذوب خود می کند. همچنین اب و هوا ، روز و شب از دیگر ویژگی های جذاب این بازی است. این بازی علاوه بر اینکه در قسمت تک نفره قدرتمند و سرگرم کننده است ، در قسمت چند نفره موارد بی نظیری نیز دارد که به گیمرها امکان شکار واقعی با دوستان را می دهد.

شما در این بازی در دامنه های کوه حضور خواهید داشت و منطقه دریاچه را بررسی خواهید کرد. اکنون ، چالش برانگیزترین شرایط شکار در پارک ملی یوسمیت را بشناسید و توانایی خود را افزایش دهید. جو در این منطقه از نقاط یخی سیبری الهام گرفته شده است و شما باید با ورود به اعماق جنگل ها و مقابله با سرما طعمه های خود را با موفقیت انجام دهید. طبق گفته سازندگان ، جهان عظیم است. نکته قابل توجه این است که بازی: ندای وحشی ، علاوه بر اینکه در یک بازی انفرادی بسیار قوی شرکت می کند ، در رقابتی ترین و رقابتی ترین موقعیت در تیم هشت نفره موجود است که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

سیستم مورد نیاز

OS: 64bit OS – Windows 7
Processor: Intel i3-4170
Graphics: NVIDIA GTX 660 / ATI HD7870 – 1GB VRAM

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.