خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود مهارت ها و گل های آرین روبن در فصل 2013-2014

دانلود مهارت ها و گل های آرین روبن در فصل 2013-2014

امتیاز شما به این پست !

robben - دانلود مهارت ها و گل های آرین روبن در فصل 2013-2014

دانلود مهارت ها و گل های آرین روبن در فصل 2013-2014

در این کلیپ مهارت های و گل های آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ را ملاحظه خواهید کرد. روبن که این روزها در بایرن مونیخ و تیم ملی هلند خوش می درخشد. او سال های سال است که در تیم های مختلفی همچون چلسی، رئال مادرید و … با مهارت های بی نظیر خود را در بین ستاره های حال و حاضر فوتبال جهان قرار داده اند.

خلاصه ای از زندگینامه روبن به شرح زیر می باشد:آرین روبن فوتبالیست  هلندی باشگاه بایرن مونیخ می‌باشد. او در تورنومنت‌هایی همچون یورو ۲۰۰۴، جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶، یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰،یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ حضور داشت.

رین به عنوان بهترین بازیکن جوان هلند، هنگامی که برای PSV بازی می‌کرد، برگزیده شد و همچنین در نوامبر ۲۰۰۵ توانست جایزهٔ بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند. توانایی او در کنترل توپ و کار با توپ او را به یک بازیکن ارزشمند تبدیل کرده است. او همراه دوستش “ماتیا کژمان” در آیندهوون جوری درخشید که هواداران آنها را “بتمن و رابین” نامیدند. (لقب کژمان بتمن بوده و تلفظ روبن هم مانند رابین می‌باشد)

– آرین را سلطان سمت چپ زمین می‌نامیدند، جایی که خط کشی سفید پایان زمین را در قسمت چپ را نشان می‌دهد. گروهی از کارشناسان از جمله: یوهان کرایف، مارکو ون باستن، رانک رایکارد، مارتین یول و گاس هیدینک او را به عنوان مستعد ترین فوتبالیست هلند وقتی فقط ۱۷ سال داشت، برگزیدند.

– آرین را می‌توان یک قهرمان شطرنج نامید که در تنیس و والیبال نیز فوق‌العاده بوده و کلاً مستعد در ورزش‌های گوناگون است. او در سنین نوجوانی از بین فوتبال و تنیس، فوتبال را برگزید.

– آژاکس قصد امضای قرارداد با روبن را داشت، اما از آنجا که لئوبین هاکر در آن زمان برای ” هانس روبن “(پدر و مدیر برنامه‌های روبن) خیلی محبوب نبود و همچنین به این دلیل که بین هاکر مادر آرین را با لفظ دخترک مورد خطاب قرار داد و اسم آرین را اشتباهاً آریان نوشت، این قرارداد هیچ‌گاه به امضا نرسید.

– روبن درPSV درگیری‌هایی هم داشت. او پس از ابتلا به سرطان و پشت سر گذاشتن آن با موفقیت، درگیری‌های شدیدی با گاس هیدینک داشت. هیدینک که رفتارهای بچه گانهٔ او در هنگام بازی، تمارضها و درخواست‌هایش از داور به ستوه آمده بود، این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشت.

ون رای (رییس باشگاه PSV) کلاً همواره از رودررویی با روبن و پدرش خودداری می‌کرد. در بیوگرافیش با گله از هانس آورده است:”هانس روبن حتی بعد از انتقال فرزندش به چلسی، مدام بابت پاداش‌های پسرش در  PSV غر می زده است.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 50 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.