خانه » اخبار سایت » دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

امتیاز شما به این پست !

Crusader Kings III Royal Edition pc cover large 683x1024 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

نام : Crusader Kings III

سال انتشار : 2020

سازنده : Paradox Development Studio

سبک : استراتژی

Crusader Kings III یک بازی استراتژیک بزرگ است که در قرون وسطی ساخته شده و توسط استودیوی Paradox Development ساخته شده و توسط Paradox Interactive به عنوان دنباله Crusader Kings و Crusader Kings II منتشر شده است. این بازی اولین بار در جریان PDXCon 2019 در اکتبر 2019 اعلام شد و در تاریخ 1 سپتامبر 2020 منتشر شد. جهت دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تریلر بازی : 

نقد و بررسی بازی Crusader Kings III :

Paradox Development Studio دنباله یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک ساخته شده را برای شما به ارمغان می آورد. Crusader Kings III وارث میراث طولانی تجارب استراتژی بزرگ تاریخی است و با انبوهی از روشهای جدید برای اطمینان از موفقیت خانه سلطنتی شما وارد می شود. از طرف دیگر ، سبک زندگی در سه شاخه مختلف مهارت منحصر به فردی دارد که باعث می شود بازی در یک محصول نقش آفرین باشد. به عنوان مثال ، اگر سبک زندگی خود را انتخاب می کنید ، باید بر روی شجاعت و شهامت شخصیت خود کار کنید. مهارت ها و مهارت های مناسب را انتخاب کنید تا در نهایت شخصیت شما به یک شوالیه تبدیل شود.

مهارت هایی که در میان درخت مهارت ها قرار می گیرد به شما کمک می کند شخصیت خود را شکل دهید و همچنین مزایای بسیاری را به شما ارائه می دهد. مانند نسخه های قبلی ، ویژگی ها و شخصیت ها نیز برای شما در نظر گرفته شده اند تا با انجام فعالیت های مختلف آنها را آزاد کنید. به عنوان مثال ، قرار دادن زمان زیاد برای شکنجه زندانیان شما را خشن می کند. بازیکنان می توانند صفات و خصوصیات را در طول تجربه به جانشین خود منتقل کنند.

یک بازی فوق العاده از استراتژی ، یک نقش عالی و یک کلاس است که شاهد استفاده صحیح از سیستم های موجود و ارائه آن به بهترین شکل ممکن است. صدها ساعت روی نسخه صرف کردم و حداقل همان زمان را در نسخه سوم صرف کردم. همه مواردی مانند ، عشق ، نفرت ، خیانت و سایر مواردی که به طور پویا تحت تأثیر روند بازی و روایت داستان قرار گرفته اند ، احساس می کنم آغاز داستان بزرگتر خواهد بود.

در واقع ، من باید فقط یک بازی را تا پایان زندگی ام تجربه کنم و انتخاب آن دشوار نخواهد بود. تاج گذاری یک پادشاه جدید به سبک استراتژی انجام شد. این بازی توانسته با ابتکار بسیار جالب نمره بسیار خوبی از سایت های نقد و بررسی دریافت کرد.

7448 1024x576 1 1 23 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 8.1 64 bit / Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-2120 / AMD® FX 6350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 (1GB) / AMD® Radeon™ HD 7870 (2GB) / Intel® Iris Pro™ 580 / Intel® Iris® Plus G7 / AMD® Radeon™ Vega 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Crusader Kings III Royal Edition screenshots 01 780x439 1 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر Crusader Kings III Royal Edition screenshots 02 780x439 1 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر Crusader Kings III Royal Edition screenshots 03 780x439 1 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر Crusader Kings III Royal Edition screenshots 04 780x439 1 - دانلود بازی Crusader Kings III برای کامپیوتر

شما می توانید هم اکنون نسخه کم حجم و سالم بازی Crusader Kings III را از سایت ایرانی دیتا دریافت نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.