خانه » بازی » مسابقه ای » دانلود بازی Pro Cycling Manager 2020 – مدیر دوچرخه سواری حرفه ای برای PC

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2020 – مدیر دوچرخه سواری حرفه ای برای PC

امتیاز شما به این پست !

Pro Cycling Manager 2020 pc cover 1 - دانلود بازی Pro Cycling Manager 2020 - مدیر دوچرخه سواری حرفه ای برای PC

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2020 (مدیر دوچرخه سواری حرفه ای) برای کامپیوتر

مدیر یک تیم دوچرخه سواری شوید و آنها را به اوج برسانید! شما باید مدیریت امور مالی و استخدام ، برنامه ریزی آموزش خود ، اجرای استراتژی خود و جدید برای این نسخه ، مراقبت از دوچرخه سواران و روحیه آنها! در بیش از 230 مسابقه و 650 مرحله از تور دوفرانس تا لاوئوتا تا رویدادهای کلاسیک تقویم تور جهانی ، پیلوتون را در پیش بگیرید. مدیر یک تیم دوچرخه سواری شوید و آنها را به اوج برسانید! برای رفتن به آنجا ، شما باید امور مالی و استخدام را مدیریت کنید ، برای دوره های آموزشی خود برنامه ریزی کنید و استراتژی خود را پیاده کنید. و برای اولین بار در سری Pro Cycling Manager ، باید مراقب سواران و روحیه آنها باشید! یک تصمیم می تواند همه چیز را تغییر دهد …

در بیش از 230 مسابقه و 650 مرحله از تور دوفرانس تا لاوئوتا تا رویدادهای کلاسیک تقویم تور جهانی ، پیلوتون را در پیش بگیرید. مدیر یک تیم دوچرخه سواری شوید و آنها را به اوج برسانید! برای رفتن به آنجا ، شما باید امور مالی و استخدام را مدیریت کنید ، برای دوره های آموزشی خود برنامه ریزی کنید و استراتژی خود را پیاده کنید. و برای اولین بار در سری Pro Cycling Manager ، باید مراقب سواران و روحیه آنها باشید! یک تصمیم می تواند همه چیز را تغییر دهد … شما باید به درخواست های دوچرخه سواران خود (گنجاندن در مسابقات ، اهداف شخصی و غیره) گوش دهید و یا با آنها موافقت کنید یا رد کنید.

شما مدیر هستید ، فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که تعادل را در تیم شما حفظ کند و در لحظات حساس دوچرخه سواران را تحریک کند در حالی که تلاش می کنید بهترین نتیجه را برای تیم خود کسب کنید. شما همچنین می توانید به عنوان دوچرخه سوار خود بازی کنید و در بالاترین اجلاس در حالت Pro Cyclist حرفه ای دنبال کنید. خود را در حالت شغلی اثبات کردید؟ حالت آنلاین را با حداکثر 15 بازیکن دیگر از سراسر جهان بازی کنید.

 

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: AMD/Intel dual-core 2.5 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 Mo, ATI Radeon HD 5570/NVIDIA GeForce GT 240/Intel HD 4600

DirectX: Version 9.0

Storage: 13 GB available space

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم

  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.