خانه » بازی » ماجرایی » دانلود بازی Call of the Sea – ندای دریا برای PC

دانلود بازی Call of the Sea – ندای دریا برای PC

امتیاز شما به این پست !

Call of the Sea pc cover large 683x1024 1 - دانلود بازی Call of the Sea - ندای دریا برای PC

دانلود بازی Call of the Sea (ندای دریا) برای کامپیوتر

در دورترین قسمت اقیانوس آرام جنوبی سال 1934 است. نورا به دنبال رد سفر همسر گمشده خود از اقیانوس عبور کرده و خود را در بهشت ​​جزیره ای سرسبز می یابد – مکانی بی نام و فراموش شده ، که با بقایای تمدن گمشده ای روبرو است. چه رازهای عجیبی در آن نهفته است ، و نورا ممکن است در جستجوی حقیقت چه چیزی را کشف کند؟

ندای دریا اولین حرکت در یک جزیره دور افتاده در اقیانوس آرام است. در این بازی ، شما کنترل نورا را در دست می گیرید ، که ماجراجویی را در جستجوی همسر خود آغاز می کند و سر خود را از یک جزیره بی نام بلند می کند. با حل سرنخ های مختلف و یافتن سرنخ های مختلف ، به رمز و راز تمدن خود پی خواهید برد و به سرنوشت همسرتان نیز پی خواهید برد. طبق معمول ، ابتدا زیبا و دوستانه به نظر می رسد ، اما رمز و راز آن را مشاهده خواهید کرد. به عنوان یک استودیوی آبی ، که برای اولین بار دریا را فرا می خواند.

“خارج از آبی” ادای احترام به بازی ها و فیلم هایی است که الهام بخش آن شده اند. ندای دریای دریا و مردمی که در آنها زندگی کرده اند بسیار موفق است. این بازی یک ماجراجویی بسیار کوتاه اما زیبا را ارائه می دهد که با هنر خارق العاده و کارگردانی هنری عالی همراه است. شاید بزرگترین نقطه ضعف بازی حرکت آهسته شخصیت اصلی باشد که فقط یک مزاحمت جزئی است. اگر به دنبال یک ماجراجویی سرگرم کننده و در عین حال احساسی هستید ، ندای دریا به صدای شما پاسخ می دهد.

ندای Sea of ​​the Sea عنوانی است که همه هواداران ژانر Adventure باید آن را تجربه کنند. نوشتن و طراحی محیط بازی بسیار درگیرکننده است و بازیباز با Nora در ماجراجویی همراه است ، بیشتر در آنها غوطه ور است. برخی از عناصر گیج کننده در طراحی بازی وجود دارد ، اما در کل بازی ابزارهای مورد نیاز برای ترکیب این جزیره زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. تنها حسرت من این است که بازی کمی بیشتر نیست.

 

سیستم مورد نیاز

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10

Processor: AMD FX-6100/Intel i3-3220 or Equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 7750, NVIDIA GeForce GTX 650 or Equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.