خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Streets of Rogue – خیابان سرکش ها برای PC

دانلود بازی Streets of Rogue – خیابان سرکش ها برای PC

امتیاز شما به این پست !

3109365 box sor 1 - دانلود بازی Streets of Rogue - خیابان سرکش ها برای PC

دانلود بازی Streets of Rogue (خیابان سرکش ها) برای کامپیوتر

ایفای نقش بازیکنان در یک محیط شهری که دائماً در حال تغییر است. این باعث می شود که شما ساعتها به آزمایش و کشف محیط بپردازید و همیشه چیزهای جدیدی در آن پیدا کنید. در بازی ، شما با شخصیت ها و توانایی های مختلفی روبرو هستید. این بازی بر اساس انواع ویژگی ها است. شما می توانید یک ماشین قاتل یا یک فرد صلح طلب بگیرید یا حتی راهی بین آنها در نظر بگیرید. تعداد زیادی از موارد مانند بازوها ، لیزرها ، تله ها و سایر موارد نیز وجود دارد. این بازی همچنین می تواند به صورت آفلاین و آنلاین اجرا شود.

این بازی به عنوان ترکیبی از الزام آور بازی و بازی قبلی توصیف می شود. از پیشرفت های بازی های رایانه ای استفاده می کند و آن را با چشمک های ناگهانی ، آزادی عمل و طراحی های منحصر به فرد ترکیب می کند. این بدان معنی است که بازیکنان می توانند هر طور که می خواهند به صورت حرفه ای بازی کنند. همچنین دارای شهری با اتفاقات کاملاً تصادفی برای تجربه است. این اطمینان می دهد که هیچ یک از بازیکنان تجربه را تجربه نمی کنند.

علاوه بر این ، بازی گیم پلی چند نفره دارای موارد بسیار زیادی برای شخصی سازی شخصی است که ارزش تجربه بازی را افزایش می دهد. به نظر می رسد توسعه دهندگان نیز متعهد به افزودن محتوای بیشتر پس از بازی هستند. این بازی همچنین دارای یک شخصیت غیر محلی ، محلی ، محلی است. تنها کاری که باید انجام شود عدم پشتیبانی از توانایی بازی برای بازی است ، بنابراین اگر این بازی را در پلی استیشن ایجاد کنید ، باید این کار را انجام دهید تا بتوانید بازی را انجام دهید.

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 or Later

Processor: Dual-Core Intel or AMD processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities

Storage: 320 MB available space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.