خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی The Sinking City – غرق شدن شهر برای PC

دانلود بازی The Sinking City – غرق شدن شهر برای PC

امتیاز شما به این پست !

The Sinking City Necronomicon Edition pc cover large 683x1024 1 - دانلود بازی The Sinking City - غرق شدن شهر برای PC

دانلود بازی The Sinking City (غرق شدن شهر) برای کامپیوتر

The Sinking City به فارسی (غرق شدن شهر) یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Frogwares ساخته شده و با الهام از آثار نویسنده داستان ترسناک HP Lovecraft ساخته شده است. چنین عنوانی در یک داستان نمی تواند خیلی به واقعیت نزدیک باشد و در بهترین شرایط ، تشبیه خارق العاده ای از یک داستان تخیلی است. نفر اول نقش یک کارآگاه خصوصی ، چارلز رید را بازی می کند و شما در جایی که کشتی منتظر رسیدن مقصد است ، شرکت خواهید کرد. بازی دلیلی برای وقت گذراندن در وقت پیدا نمی کند.

حتی در این صورت ، اینکه در پشت صحنه چه می گذرد و چرا کارآگاه چارلز رید وارد چنین شهری شده است ، بعداً در جریان بازی مشخص می شود. تمام آنچه باید درباره شخصیت ها ، مشکلات روحی ، وضعیت شخصی و شهر شما بدانید ، روشن می شود. این نکته جالب در مورد بازی است. وقتی کاملا گیج شده اید و نمی دانید چارلز کیست یا کیست ، بازی را شروع کنید. بسیار مهم است که بدانید همانطور که The Sinking City با یک زاویه دوربین سوم شخص دنبال می شود. ظاهر شخصیت اصلی ، کارآگاه چارلز رید ، محدود است ، اما قابل تغییر است.

این بازی مجموعه ای از لباس های آماده یا یک سری لباس های آماده را به شما پیشنهاد می دهد و البته با پیشرفت در داستان بازی می توانید لباس بعدی خود را تغییر دهید. کافی است اولین معمای بازی را حل کنید و اجازه دهید برای کارآگاه رید وارد شهر شوید ، تا او بتواند بفهمد که می خواهد چه کار کند. به غیر از این ، قابلیت هایی را در بازی خواهید یافت که تقریباً جدید هستند.

وقتی وارد هر مرحله از بازی می شوید ، باید جمع آوری مدارک را شروع کنید و پس از آن ، باید از شاهدان بپرسید و تصمیم نهایی را بگیرید ، ممکن است یک فرد بی گناه را به زندان بفرستید ، یا بالعکس در خیابان های خیابان شهر استودیوی Frogwares تأثیر بسزایی از نویسنده شرلوک هلمز هم گرفته است، و به عنوان مثال ، شما در کاخ شهر درون کاخ را در خود خواهید آموخت و با رفتن به این راه ، به رمز و راز داستان پی خواهید برد. شما یک سری قدرت فرازمینی دارید و می توانید از آنها برای بازپرسی استفاده کنید و مواردی را که شخص دیگری نمی تواند ببیند نیز خواهید دید.

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5-2500 3.3 GHZ / AMD FX-8300 3.3 GHz

Graphics: NVIDIA GeForce 770 GTX 4096 MB / ATI R9 380X 4096 MB or higher

Memory: 8GB RAM

DirectX: Version 11

Storage Available: 40GB

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.