خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی You Arrive in a Town – رسیدن به شهر برای PC

دانلود بازی You Arrive in a Town – رسیدن به شهر برای PC

امتیاز شما به این پست !

ss d7c75c743d33c43233733dcbe8554a5fd3f167ee.1920x1080 672x1024 1 - دانلود بازی You Arrive in a Town - رسیدن به شهر برای PC

دانلود بازی You Arrive in a Town (رسیدن به شهر) برای کامپیوتر

You Arrive in a Town یک بازی جدید در سبک بازیهای اکشن است که در سال 2021 توسط Bunny Box Games راه اندازی شده و برای رایانه توسعه یافته است. برای یک شرکت ماجراجو آماده باشید؛ سرگرمی که در آن چهار بازیکن و یک نقش متفاوت می توانند با یکدیگر رقابت کنند و معماها را حل کنند ، معماها را حل کنند و با هیولاها مقابله کنند ، یکی پس از دیگری روی صحنه بروند و در مدت زمان محدود هیولاها را از بین ببرند.

در داستان بازی ، طیف گسترده ای از سلاح ها ، زره پوش ها ، معجون ها و قدرت های جادویی وجود دارد که می توانند با به دست آوردن آنها مسیر را برای رسیدن به سطوح بالاتر صاف کنند. شما و سایر بازیکنان به عنوان هم تیمی کار می کنید و برای خنثی کردن قدرت دشمن و غلبه بر چالش ها با هم کار خواهیم کرد. با نابودی هیولاها می توانید جهان را از خطر نابودی نجات دهید و به عنوان قهرمان شناخته شوید. اکنون می توانید نسخه نهایی You Arrive in a Town را با لینک مستقیم و بارگیری رایگان از سایت ایرانی دیتا بارگیری کنید.

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 MB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
Storage: 2 GB available space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.