خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Sword of the Necromancer – شمشیر نکرومنسر برای PC

دانلود بازی Sword of the Necromancer – شمشیر نکرومنسر برای PC

امتیاز شما به این پست !

Sword of the Necromancer pc cover large 683x1024 1 - دانلود بازی Sword of the Necromancer - شمشیر نکرومنسر برای PC

دانلود بازی Sword of the Necromancer (شمشیر نکرومنسر) برای کامپیوتر

Sword of the Necromancer به فارسی شمشیر نکرومنسر یک تجربه اکشن و ماجراجویی با عناصر راگ است. شما می توانید دشمنان شکست خورده خود را زنده و به ارتش خود اضافه کنید. شما می توانید قدرت ممنوع اسلحه های خود را باز کرده و دشمنان خود را به متحدان وفادار خود وفادار کنید. همه چیز به شما بستگی دارد و شما بسته به سبک مبارزات خود باید بتوانید از سلاح های خود استفاده کنید. دشمنان از سلاح های خاصی استفاده می کنند که با شکست دادن آنها می توانید آنها را بگیرید. فراموش نکنید که به لطف این سیستم ، شما می توانید جنگهای مختلفی داشته باشید و هرگز تکرار بازی را تا پایان بازی مشاهده نکنید. این یک سطح جنگ بالا را نشان می دهد ، و شما می توانید هیولاهایی را که بالاتر از سطح شما.

می توانید حقیقت را کشف کرده و ادامه دهید. شما می توانید شخصیت های بیشتری به ارتش خود اضافه کنید و بر سیستم بازی تسلط پیدا کنید. کوکو به مرگ گره خورده است و یکی از مهمترین وظایف شما بازگرداندن او به زندگی است. جلوه های ویژه در گرافیک پنهان است و هیجان بازی افزایش می یابد. داستان بازی با حقیقت پیوند خورده است و شما می توانید با کاوش شخصیت ها بهتر از عهده آنها برآیید.

مرگ پایان چیزی نیست. شما همچنین می توانید با دوستان خود همراه شوید و در یک طرف بمانید. این برای شما چالش برانگیزتر خواهد بود. شما باید همه کارها را انجام دهید تا عشق خود را به دردسر بیاندازید و دشمن خود را بپرورانید. سرعت بازی بسیار زیاد است و شما نیز باید به آن عادت کنید. سیاه چاله ها در انتظار شما هستند و شما باید آنها را از دشمنان دور کنید.

 

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 8/8.1/10

Processor: 2.50 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 128 MB

DirectX: Version 9.0c

Storage: 800 MB available space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.