خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Farming Simulator 19 – شبیه ساز مزرعه داری 2019 برای PC

دانلود بازی Farming Simulator 19 – شبیه ساز مزرعه داری 2019 برای PC

امتیاز شما به این پست !

Farming Simulator 19 pc cover large 683x1024 - دانلود بازی Farming Simulator 19 - شبیه ساز مزرعه داری 2019 برای PC

دانلود بازی Farming Simulator 19 (شبیه ساز مزرعه داری 2019) برای کامپیوتر

یکی از پرفروش ترین فرانچایز با بازنگری کامل در موتور گرافیک جدید ، قابل توجه ترین و جذاب ترین تصاویر و جلوه ها ، همراه با عمیق ترین و کاملترین تجربه کشاورزی را ارائه داده است. شبیه ساز مزرعه داری 2019 با فهرست گسترده ترین وسیله نقلیه حق رای دادن تا کنون ، بزرگترین قدم به جلو را برداشته است! شما کنترل وسایل نقلیه و ماشین آلاتی را خواهید داشت که صادقانه از تمام مارک های برجسته صنعت بازسازی شده اند ، از جمله برای اولین بار جان Deere ، بزرگترین شرکت ماشین آلات کشاورزی در جهان ، Case IH ، New Holland ، Challenge Fendt ، Massey Ferguson ، والتر ، کرون ، دوتز-فاهر و بسیاری دیگر در این بازی حضور دارند.

Farming Simulator 19 دارای محیط های جدید آمریکایی و اروپایی است که در آن می توانید مزرعه خود را توسعه داده و گسترش دهید و بسیاری از فعالیت های جدید کشاورزی مهیج از جمله ماشین آلات و محصولات جدید را به شما معرفی خواهد کرد! به دامهایی گاو ، گوسفند و مرغ خود را پرورش دهید. یا برای اولین بار سوار اسب خود شوید و به شما اجازه می دهد با روشی کاملا جدید در زمین وسیع اطراف مزرعه خود کاوش کنید.

گرافیک ابتدایی و تمرکز بر مشغله یکنواخت باعث شده است که بسیاری از افراد در این امتیاز لذت ببرند اما هنوز 10 سال پس از آغاز به کار خود ، همچنان ادامه دارد. Farming Simulator اکنون گردهمایی سالانه “Farmcon” خود را در آلمان (شوکر) برگزار می کند و حتی اولین اقدامات خود را در دنیای eSports با Championship انجام داده است ، یک رقابت رقابتی که در آن تیم ها رو در رو می شوند. ممکن است فکر کنید جالب نیست ولی میل کاربران به این بازی ها در طول سال ها شدت یافته است ، Farming Simulator ژانری را هدایت می کند که از نظر تقلید از جمله خلاقیت با نام Real Farm ، Pure Farming و Farm Expert کمبود ندارد.

 

سیستم مورد نیاز

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8, Windows 10

Processor: Intel Core i3-2100T @ 2.5GHz or AMD FX-4100 @3.6 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 650, AMD Radeon HD 7770 graphics card or better (min. 2 GB VRAM, DX11 support)

Network: Broadband Internet connection

Storage: 20 GB available space

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.