خانه » بازی » ماشین » دانلود بازی WRC 6 – مسابقات جهانی رالی برای PC

دانلود بازی WRC 6 – مسابقات جهانی رالی برای PC

امتیاز شما به این پست !

WRC FIA World Rally Championship 6 cover - دانلود بازی WRC 6 - مسابقات جهانی رالی برای PC

دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 6 (مسابقات جهانی رالی) برای کامپیوتر

WRC 6 ، همچنین به عنوان WRC 6 FIA Championship Rally World شناخته می شود ، یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که براساس فصل قهرمانی رالی جهانی 2016 ساخته شده است. این بازی توسط توسعه دهنده فرانسوی Kylotonn ساخته شده و در اکتبر 2016 توسط Bigben Interactive برای Microsoft Windows ، Playstation 4 و Xbox One منتشر شده است. این اولین بازی ویدیویی WRC ساخته Kylotonn است که از میتسوبیشی و سوبارو رالی اتومبیل بهره نمی برد و همچنین اولین بار تحت پرچم Kylotonn که در کنسول های نسل هفتم منتشر نشده است. این بازی شامل اتومبیل های دنیای واقعی و رالی هایی از فصل WRC 2016 است. اتومبیل Toyota Yaris WRC Test به عنوان DLC پیش سفارش بازی در دسترس قرار گرفت. همچنین اولین بازی ویدیویی را تحت عنوان Kylotonn نشان می دهد که دارای وسایل نقلیه تویوتا است.

IGN گفت: این یک تلاش جدی برای به دست آوردن روحیه یک سری جذاب در مسابقات اتومبیلرانی است و از همه مهمتر ، بازی به لطف انتخاب گسترده ای از مسیرهای مسابقه ای محکم و کنترل مناسب ، احساس خوبی دارد. این ممکن است شمع خاک را نگه ندارد. در انتخاب اتومبیل یا ظاهر و احساس خود شرکت کنید ، اما برای تلاش کلاس دوم توسعه دهنده Kylotonn در این مجموعه بد نیست. GamesRadar گفت:بعد از رالی Dirt ، دومین بازی رالی در نسل فعلی است. موتور بازی سخت بزرگترین مسئله آن است ، اما کمبودهای آن را بپذیرید و یک سیم کارت رالی سرگرم کننده و جذاب خواهید یافت.

بگذارید در این مورد پیشاپیش صحبت کنیم: WRC 6 یک بازی رالی خوب است ، اما اگر Dirt Rally وجود نداشته باشد بسیار چشمگیرتر خواهد بود. خاک در بسیاری از مناطق به طرز چشمگیری از آن خارج است ، جزئیات محیطی ، روان بودن حرکت ، احساس وزن و ظرافت کنترل ، بدون شک WRC 6 فوراً به عنوان “تنها” دومین بازی رالی موجود برای کنسول های نسل فعلی آغاز می شود. این یک بازی ​​کاملاً معتبر از سری WRC و دو قهرمانی فیدر آن است و می توانید از طریق همه آنها در حالت شغلی سرگرم کننده بازی کنید. از آسفالت لغزنده رالی مونت کارلو گرفته تا مراحل خیابانی فنلاند که توسط یک سادیست طراحی شده است ، بازی در واقع یافتن ریتم و فشار دادن وسیله نقلیه به انجام کارهایی است که رانندگان عادی هرگز تجربه نخواهند کرد. بازی را با احتیاط انجام دهید و اصلاً سرگرم کننده نیست. شما همیشه رفتار ماشین را حدس می زنید زیرا در سرعت کم احساس ناجور و دست و پا گیر است. اما شروع به ریسک کردن و استفاده از “حرکت اسکاندیناوی” کنید و به زودی لبخند گسترده ای بر لب خواهید داشت. بخش هایی با سرعت سریع می توانند به شما احساس کنند که هنگام صعود به بالای تاج ها و از طریق تونل هایی از تنه های سر به فلک کشیده و سایبان های آویزان ، احساس می کنید خدای رالی هستید. و اگر می توانید ترمز دستی پهن را از 100 مایل در ساعت به یک پیچ مو تبدیل کنید ، باعث می شوید که میک جگر از تمام رضایت شما حسادت کند.

خوشبختانه ، WRC 6 ترجیح می دهد بیشتر از اینکه در منوها پیمایش کنید ، بازی را انجام دهید و فقط چند کار برای انجام مسابقه بین شما را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید اهداف مشخص پیشرفت را بررسی کرده و برای مجموعه مراحل بعدی اتومبیل خود را تعمیر کنید. هر ناحیه آسیب دیده دارای سه ردیف است و هر ردیف زمان مشخصی را از کمک هزینه شما می گیرد. در حالی که این روش کاملاً استاندارد است ، اما سیستم طبقه بندی گفته شده واقعاً خوب عمل می کند.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel® Core i3 / AMD Phenom™ II X2

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 / AMD Radeon™ HD 7750

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس را غیر فعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

3- فایل setup.exe را نصب نمایید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.