خانه » اخبار سایت » دانلود بازی flockers برای PC

دانلود بازی flockers برای PC

امتیاز شما به این پست !

flockers video game pc cover - دانلود بازی flockers برای PC

دانلود بازی flockers برای کامپیوتر

نام بازی : flockers

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Team17

سبک : اکشن

شباهت های Flockers و Lemmings ، تیم 17 به همان اندازه صادق است که این بازی الهام گرفته شده از Lemmings است. این یک بازی با الهام از کلاسیک 16 بیتی DMA Design نیست بلکه یک دنباله مستقیم است ، البته با جوندگان که برای گوسفندهای فراموشی عوض شده اند. با وجود این شباهت ها ، این اولین پلتفرمر اصلی تیم 17 در بیش از 10 سال است ، و گرچه دیدن یکی از آخرین سرخپوستان قدیمی مدرسه بریتانیا که از برنامه رومی کرم محور خود خارج می شود ، بسیار ناخوشایند است. یکپارچهسازی با سیستم عامل ریف به جای سرزنی در نوآورانه تر قلمرو. توسعه دهنده حتی از حق کپی رایت که این سالها آن را در تجارت حفظ کرده فاصله زیادی نگرفته است. Flockers ممکن است یک بازی شبیه Worms نباشد ، اما از نظر فنی شبیه همان بازی است. گوسفندانی که باید در هر سطح از آنها برای ایمنی راهنمایی کنید همانهایی هستند که در سری استراتژیهای نوبتی مستقر می کنید ، فقط در اینجا آنها قبل از پر شدن از دینامیت پر شده و برای استفاده در جنگ های آنیل آزاد شده اند ، آنها آزاد شده اند.

flockers video game wallpaper - دانلود بازی flockers برای PC

نقد و بررسی بازی :

مطابق فرمول Lemmings ، دسته ای از گوسفندان به سطح آب می آیند و شروع به جمع شدن به صورت متداول می کنند. قطره های کشنده ، وزوزنده وزن و چرخش تیغ اره ای در انتظار آنهایی است که در آنها اشتباه می شود و کار شما این است که از مجموعه توانایی های مختلفی برای جلوگیری از وقوع آن استفاده کنید. ابتدایی ترین دستورات شما باعث می شود که گوسفندان موانع یا گام هایی تشکیل دهند ، از این که گله سرگردان به فنا نرسد جلوگیری کند و یا به آنها در رسیدن به مناطق جدید کمک کند. شما همچنین می توانید گوسفندان را قادر به پریدن از لبه سکوها به جای سقوط بیش از حد (بازی به طور غیر قابل توضیح شانس یک شوخی “پرش پشمالو” را از دست می دهد) یا یک کیپ ابرقهرمانی به آنها بدهید تا به آنها امکان بزرگنمایی دیواره های عمودی را بدهد. البته می توانید یکی از آنها را به بمبی در حال راه رفتن تبدیل کرده و از آن برای از بین بردن بلوک های چوبی که به عنوان مانع عمل می کنند استفاده کنید.

چند گزینه دیگر و انواع گوسفندهای قوی تر در مبارزات 60 سطحه بازی در دسترس هستند ، اما اینها ابزارهای اساسی هستند که بیشتر چالش ها در مورد آنها ساخته شده است. گرچه این برای گرم کردن هر طرفدار طرفدار Lemmings برای آشنا است ، اما Flockers گیم پلی را پیشرفت نداده. کاری که انجام می دهد این است که در حاشیه قلع و قلم کند و ساختار را تغییر دهد. سطحها به انواع مختلف پراکنده شده و از ویژگی هایی مانند اینورترهای جاذبه استفاده می کنند تا از فضای صفحه یکسان حتی بیشتر استفاده کنند. شما همیشه سطح را با توانایی های مورد نیاز خود شروع نمی کنید ، اما باید گوسفندان را راهنمایی کنید تا آنها را از جعبه های موجود در سطح جمع آوری کنید. بعضی اوقات گوسفندانی را می بینید که به گله می پیوندند و جایگزین هر گمشده ای می شوند.

پیش نمایش ویدیویی :

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را استخراج نمایید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

2- فایل setup.exe را اجرا و نصب کنید.

3- پس اتمام نصب محتویات پوشه PROPHET را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید.

4- از اجرای بازی لذت ببرید.

تصاویری از محیط بازی :

Flockers s1 - دانلود بازی flockers برای PC Flockers s2 - دانلود بازی flockers برای PC Flockers s3 - دانلود بازی flockers برای PC Flockers s4 - دانلود بازی flockers برای PC

سیستم مورد نیاز
  • Processor: Dual Core CPU or faster
  • RAM: 4 GB
  • Hard Disk: 8 GB
  • Video Card: Intel HD4000, Radeon HD 4650 (512MB) or NVIDIA GeForce 8600GT
  • Additional Requirements: Note: In some instances, systems may require model specific drivers

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.