خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Max Payne 3 – مکس پین 3 برای PC – کرک سالم و فشرده شده

دانلود بازی Max Payne 3 – مکس پین 3 برای PC – کرک سالم و فشرده شده

امتیاز شما به این پست !

Max Payne 3 front950x622 2 - دانلود بازی Max Payne 3 - مکس پین 3 برای PC - کرک سالم و فشرده شده

دانلود بازی Max Payne 2012 (مکس پین 2012) برای کامپیوتر

Max Payne 3 یک بازی اکشن ، ماجراجویی و سوم شخص برای رایانه های شخصی است که توسط Rockstar Games در سال 2012 منتشر شده است. عصبانیت! سومین قسمت از سری بازی های اکشن TPP با فضای پایدار . مکس پین 3 توسط Take-Two Interactive  و توسط Rockstar Games ساخته شد ، که حق امتیاز را از Remedy Entertainment گرفت. Max Payne 3 برای رایانه های شخصی ، PS3 و XBOX360 یکی دیگر از قسمت های این سری بازی است که توسط Remedy Studios (با آلن ویک نیز شناخته می شود) آغاز شده است. این بار بازی توسط یکی از زیرمجموعه های شرکت Rockstar ، سازندگان عناوینی چون Grand Theft Auto ، Red Dead Redemption و Bully تهیه شده است. سازنده سعی در حفظ فضای مشخصه بازی های اصلی و در عین حال گسترش جهان Max Payne داشت.

ماجراهای جدیدی از شخصیت عنوانی چندین سال پس از وقایع بازی های قبلی رخ می دهد. مکس ، یک پلیس سابق و گذشته طوفانی ، اوقات فراغت خود را با پرسه زدن در اطراف شهر و جلوگیری از جنایت های کوچک سپری می کند. متأسفانه ، مشکلات به هر حال او را پیدا می کنند. در نتیجه یک اتفاق ناخوشایند در نیویورک ، پین به شهر سائو پائولو برزیل می رود و برای یک خانواده فوق العاده ثروتمند به عنوان محافظ کار می کند. به نظر می رسد که این کار به ظاهر ساده نیازمند استفاده مکس از همه توانایی های خود است.

داستان Max Payne 3 برای PC ، PS3 و ایکس باکس 360 با کمک کات اسکن های دینامیکی شکل می گیرد که شکلی کمیک مانند دارد ، که از قسمت اول و دوم این مجموعه مشخص است. ماجراهای جدید ترکیبی از رویدادهای فعلی است که در سائو پائولو اتفاق می افتد و بازگشت های فوری از خاطرات مکس از نیویورک. به لطف این راه حل ، Rockstar توانست فضای بازی های اصلی را توسط Remedy Studios بازسازی کند و در عین حال محیطی کاملاً جدید را فراهم کند ، شهری در آمریکای جنوبی که با فساد و جنایت همراه است. در این مبارزه ، مکس علیه باندهای خشن و سازمان های شبه نظامی مبارزه می کند.

در طول این نبرد , طراحی‌های گرافیکی , تصاویر عالی و زوایای خوب در طول زمان تیراندازی , لحظات واقعا ً تماشایی را ایجاد می‌کنند . به طور کلی , ما طرفداران مکس پین را برای بازی در قسمت سوم توصیه می‌کنیم . نسخه سوم حتی از انتظارات ما فراتر رفته‌است , زیرا این یکی از موارد نادر است که در آن نه تنها به منبع اصلی واگذار نمی‌شود بلکه احتمالا ً از آن پیشی می‌گیرد . به هر حال , فضای تیره و عصبی بدتر از قسمت اول نیست . تیراندازی‌ها و سیستم رزمی با استفاده از تکنیک  های مدرن حتی بهتر انجام می‌شوند.

 

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ – i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ – FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

  Memory: 2GB

Hard Disk Space: 35 Gigs

Video Card: NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM – Radeon HD 7970 3GB VRAM

Sound Card: 100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس سیستم خود را غیرفعال نمایید.

2- بازی نیازی به نصب ندارد. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

3- فایل Social Club Latest Setup.exe را نصب نمایید.

4- محتویات پوشه Redist نصب نمایید.

5 – در آخر فایل MaxPayne3.exe را اجرا نمایید.

6- پیشنهاد می شود از این نسخه که همراه با تمامی آپدیت ها بوده استفاده نمایید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    shahriar
    در تاریخ 2022/11/12 :

    لینکاتون خرابه همش از دم اروره خالیه،،،

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.