خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight – فرماندهی و تسخیر 4 گرگ و میش تیبریان برای PC

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight – فرماندهی و تسخیر 4 گرگ و میش تیبریان برای PC

امتیاز شما به این پست !

Command And Conquer 4 Tiberian Twilight - دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight - فرماندهی و تسخیر 4 گرگ و میش تیبریان برای PC

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight (فرماندهی و تسخیر 4 گرگ و میش تیبریان) برای کامپیوتر

Command And Conquer 4 Tiberian Twilight یک بازی رایانه‌ای استراتژی زمان واقعی است که بخشی از سری Command Conquer است که در ۱۶ مارس ۲۰۱۰ منتشر شد. این فصل یک فصل نهایی در حماسه تیبریان را تشکیل می‌دهد. این بازی در ابتدا به عنوان یک بازار آسیایی تنها نسخه فرماندهی و تسخیر 3 آغاز شد. این بازی برای دانلود از طریق شبکه خدمات توزیع بازی آنلاین در ۱۹ مارس ۲۰۱۰ منتشر شد. این بازی نیز از سرورهای خود الکترونیک برای بازی آنلاین استفاده می‌کند، به جای Servers GameSpy که EA برای بازی‌های قبلی جنرال 3 تکیه کرده‌است. نسخه بسته این بازی توسط الکترونیک آرتز در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۹ منتشر شده‌است.

گیم پلی بازی Command & Conquer 4 دیگر از همان پویایی جمع آوری منابع مانند بازی های قبلی این سری پیروی نمی کند. در حالت اصلی بازی ، بازیکن باید گره های کنترل پراکنده در نقشه را گرفته و گره های بیشتری نسبت به بازیکن دشمن حفظ کند و به مرور زمان امتیازات کافی برای برنده شدن در مسابقه را بدست آورد. Command & Conquer 4 از گیم پلی کلاس محور و همچنین برخی از عناصر بازی نقش آفرین بهره می برد.

دو جناح قابل بازی وجود دارد: ابتکار دفاع جهانی (GDI) و اخوان نود. خط داستانی با مصرف جهانیان توسط رشد بی رویه تیبریوم که تهدیدی برای غیرقابل سکونت دادن زمین است ، آغاز می شود. هر گروه به سه کلاس قابل ارتقا تقسیم می شود: حمله ، دفاع و پشتیبانی ، هر کدام با تمرکز ویژه خود. کلاسها بیشتر از واحدهای منحصر به فرد خودشان تشکیل شده است و تنها واحد مشترک بین کلاسها مهندس است. کلاس جرائم متمرکز بر نبردهای مستقر در تانک ، خط مقدم است و کمتر به هر نوع استقرار یا پایگاههای مستحکم اعتماد می کند. کلاس دفاعی بر نبردهای مبتنی بر پیاده نظام و همچنین استفاده از پدافندهای پایه ابتدایی متمرکز است و همچنین تنها کلاسی است که به سلاح های فوق العاده دسترسی دارد. این تنها کلاسی است که به بازیکن اجازه می دهد تا ساختمان ها را برای توسعه پایگاه خود (مشابه بازی های قبلی) بسازد.

کلاس پشتیبانی متمرکز بر نبردهای هوایی و وسایل نقلیه تخصصی برای عبور از محیط است و همچنین به قدرت پشتیبانی ویژه ای که برای کمک به هم تیمی ها استفاده می شود ، مجهز است. از آنجا که به پشتیبانی هوا متکی است ، پشتیبانی MCV از هر دو جناح قادر به بلند شدن در هوا است. Command & Conquer 4 شامل دو جناح غیرقابل بازی از بازی های قبلی در جهان Tiberium است: The Scrin (C & C3) و فراموش شده (Sun Tiberian) ، دومی به عنوان یک قسمت جزئی از داستان و همچنین یک بازگشت کلاس خنثی روی نقشه.  کمند اند کنگور ۴ تیبریان تویلیقت در کل حدود 90 واحد را شامل می شود ، از جمله بسیاری از واحدهای جدید و نسخه های به روز شده واحدهای قبلی.

در فرماندهی و تسخیر 4 گرگ و میش تیبریان ، هر جناحی مبارزات خاص خود را با داستان تعریف شده و از منظر آنها بازی می کند ، و در نتیجه هر یک نتیجه نهایی حماسه Kane است. علاوه بر دو کمپین مختصر پخش کننده مجزا ، Tiberian Twilight از حالت مبارزات انتخاباتی مشترکی برخوردار است که به شما امکان پخش چند کلاسه و پیشرفت پخش یکپارچه را می دهد. دشواری در حالت مبارزات تعاونی بسته به سطح بازیکن متفاوت است و اهداف به اشتراک گذاشته می شوند. مبارزات برای هر دو جناح به طور همزمان انجام می شود.

سیستم مورد نیاز

Processor: Core I5 2400 or over

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 VRAM 1GB or over

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

Sound Card: 16bit Stereo 48kHzWAVE

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را استخراج کنید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

2- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

3- از اجرای بازی لذت ببرید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    محمد معین روحانی نیا
    در تاریخ 2023/03/27 :

    سلام خسته نباشید لینک دانلودی که گذاشتید وقتی میزنم روی لینک دانلود نمیشه چه کار کنم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.