خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Aliens Colonial Marines Collection – مجموعه تفنگداران استعماری بیگانگان برای PC

دانلود بازی Aliens Colonial Marines Collection – مجموعه تفنگداران استعماری بیگانگان برای PC

امتیاز شما به این پست !

Aliens Colonial Marines Collection pc cover1 - دانلود بازی Aliens Colonial Marines Collection - مجموعه تفنگداران استعماری بیگانگان برای PC

دانلود بازی Aliens Colonial Marines Collection (مجموعه تفنگداران استعماری بیگانگان) برای کامپیوتر

Aliens: Colonial Marines یک تیرانداز اول شخص در سال 2013 است که توسط Gearbox Software و بر اساس مجموعه فیلم های Alien ساخته شده است. این توسط سگا برای ویندوز ، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. دنباله فیلم بیگانگان جیمز کامرون در سال 1986 ، این بازی گروهی از تفنگداران استعماری ، یک واحد نظامی خیالی را دنبال می کند ، زیرا آنها در تلاش برای نجات یافتگان از سفینه سولاکو. این بازی دارای یک حالت مولتی پلیر است که از گیم پلی تک نفره و مشارکتی پشتیبانی می کند و از حالت چند نفره ای برخوردار است که بازیکنان در سناریوهای مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

مجموعه تفنگداران استعماری بیش از شش سال طول کشید تا توسعه یافت. از آنجا که Gearbox تصمیم گرفت روی پروژه های دیگری مانند Duke Nukem Forever و Borderlands 2 تمرکز کند ، بخش قابل توجهی از بازی را به استودیوهای دیگر واگذار کردند. این بازی به شدت از فیلم کامرون الهام گرفته شده است. هنرمند کانسپت ، سید مید که برای طراحی Sulaco با کامرون همکاری داشت ، برای طراحی مکان ها استخدام شد. چهار بسته محتوای قابل بارگیری منتشر شد که نقشه های چند نفره ، یک حالت همکاری جدید و یک حالت مبارزات جدید را اضافه می کند که قبل از مبارزات بازی پایه انجام می شود.

Aliens Colonial Marines Collection بیش از یک میلیون نسخه در ایالات متحده و اروپا فروخت ، اما از منتقدان انتقادات نامطلوبی را دریافت کرد ، آنها از مشکلات فنی ، گرافیک بی کیفیت و ضعف هوش مصنوعی دشمنان انتقاد کردند. حالت رقابتی چند نفره به عنوان قوی ترین جنبه آن برجسته شد. این بازی به دلیل داشتن کیفیت گرافیکی پایین تر از نسخه های نمایشی مطبوعات ، بحث و جدال قابل توجهی ایجاد کرد. این باعث شد که دو بازیکن شکایت کنند و ادعا کنند که Gearbox و Sega به دروغ بازی را تبلیغ کرده اند ، اما در سال 2015 وضعیت کلاس را از دست داد. در سال 2017 ، یک برنامه نویس یک اشتباه تایپی را در کد بازی کشف کرد ، که با اصلاح آن به طور قابل توجهی هوش مصنوعی دشمنان بهبود یافت.

آلیانس کولونیال مارینس کالکشن یک تیرانداز اول شخص است که براساس مجموعه فیلم های ترسناک علمی تخیلی Alien ساخته شده است. حالت مبارزات بازی ، که می تواند توسط یک بازیکن یا در حالت مولتی پلیر توسط چهار بازیکن انجام شود ، دارای 11 ماموریت است که شامل بازیکنان در حال حرکت از یک ایست بازرسی به نقطه دیگر در حالی که با مخالفان کنترل شده توسط هوش مصنوعی بازی می جنگید. مخالفان متشکل از موجودات بیگانه ، معروف به زنومورف یا مزدوران انسانی متخاصم هستند. زنومورف ها سریع هستند و در درجه اول با پنجه های خود یا با اسیدپاشی حمله می کنند ، در حالی که مزدوران سرعت کمتری دارند ولی از سلاح گرم استفاده می کنند.

سیستم مورد نیاز

Processor: 2 GHz Intel Dual Core Processor

Memory: 2GB RAM (XP), 2GB RAM (Vista)

Graphics: NVIDIA GeForce 8500/ATI Radeon HD 2600 (256 minimum)

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 20GB free hard disk space

Sound: DirectX 9.0c compatible

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را استخراج نمایید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

2- فایل setup.exe را اجرا و نصب کنید.

3- پس اتمام نصب محتویات پوشه PROPHET را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید.

4- از اجرای بازی لذت ببرید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.