خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Five Nights at Freddy’s Help Wanted – پنج شب در کنار فردی : راهنما می خواهم برای PC

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s Help Wanted – پنج شب در کنار فردی : راهنما می خواهم برای PC

3/5 - (4 امتیاز)

Five Nights at Freddys Help Wanted pc cover - دانلود بازی Five Nights at Freddy's Help Wanted - پنج شب در کنار فردی : راهنما می خواهم برای PC

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s Help Wanted 2014 (فایو نایتز ات فردی : هلپ وانتد) برای کامپیوتر

Five Nights at Freddy’s Help Wanted به فارسی پنج شب در کنار فردی : راهنما می خواهم یک بازی ویدیویی ترسناک ، شبیه ساز برای واقعیت مجازی در سال 2019 است که توسط استودیوی Scott Cawthon برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ ، iOS و اندروید ساخته و منتشر شده است. این بازی هشتمین قسمت از مجموعه پنج شب در مجموعه فردی است که به دنبال Ultimate Custom Night ارائه می شود. گیم پلی بازی از دیدگاه اول شخص ارائه شده است و بر روی یک سری بازی های کوچک مبتنی بر بازی های قبلی این مجموعه متمرکز است ، که در آن بازیکن باید از حملات انیمیشن الکترونیک حساس فرار کند.

Five Nights at Freddy’s: Help Wanted مجموعه ای از مینی بازی های کلاسیک و اصلی است که در جهان پنج شب تنظیم شده است. در مجموعه ای از تجربیات جدید و کلاسیک پنج شب در کنار فردی از دیدارهای ترسناک با قاتل عروسکی الکترونیکی مورد علاقه خود زنده بمانید. جایی که خیال و سرگرمی زنده می شود! توسعه پنج شب در Freddy’s: Help Wanted ، اولین بازی تایید شده از استودیوی Steel Wool ، در سال 2018 آغاز شد و کمتر از یک سال به طول انجامید. طراحی بازی با الهام گرفتن از تاریخ فایو نایتز ات فردی در همه پلتفرم ها انجام شد ، اما Scott Cawthon و Steel Wool Studios می خواستند یک داستان اصلی را تعریف کنند که هیچ ارتباطی با هیچ یک از نسخه های موجود نداشته و یک جهان منحصر به فرد ایجاد می کند که از آن زمان در پنج شب در فردی: تحویل ویژه و پنج شب در فردی: نقض امنیت وجود نداشته باشد.

این بازی برای اولین بار در آگوست 2018 اعلام شد ، در تاریخ 28 مه 2019 برای هدست های HTC Vive و Oculus Rift در مایکروسافت ویندوز و هدست های PlayStation VR در PlayStation 4 منتشر شد. نسخه غیر VR بازی برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 در تاریخ 17 دسامبر 2019 منتشر شد. یک درگاه نینتندو سوییچ در 21 مه سال 2020 منتشر شد. یک درگاه Oculus Quest در 16 ژوئیه سال 2020 منتشر شد. یک درگاه آندروید در تاریخ 26 اکتبر سال 2020 و یک پورت iOS در روز بعد منتشر شد. پس از آن سه روز یک درگاه Xbox One ساخته شد. این بازی به طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد و آنها آن را به دلیل روایت ، محتوا ، عملکرد صوتی و موسیقی متن اصلی آن تحسین کردند.

این بازی شامل چهل مینی بازی قابل پخش است که از مرکز بازی قابل دسترسی است. بسیاری از این بازی های کوچک ، مکانیک بازی های قبلی این سری را از نو ساخته و کنترل های آنها متناسب با محیط مجازی سه بعدی مناسب تر شده است. مینی گیم ها بر اساس بازی مبدا به گروه ها تقسیم می شوند و با افزایش دشواری مرتب می شوند. در همه مینی گیم ها ، از دست دادن نتیجه آن جامپ اسکر است. Five Nights اصلی در این بازی الهام بخش پنج بازی کوچک است که هر پنج شب بازی را بازسازی می کند. این بازیکن که در یک دفتر نگهبان قرار دارد ، باید با صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از حملات چهار انیمیشن الکترونیکی ، که می تواند از طریق دوربین های امنیتی مشاهده شود ، از یک شیفت شب کامل زنده بماند. تمام تصاویر بصری بازی از رندرهای 2D به مدل های 3D به روز می شوند و همه دکمه ها و کنترل ها در اطراف دفتر 3D قرار می گیرند تا بازیکن با آن ارتباط فیزیکی برقرار کند.

سیستم مورد نیاز

Processor: 2 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 1 GB

DirectX: Version 9.0

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را استخراج نمایید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

2- بازی از پیش نصب شده است.

3- از بازی لذت ببرید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 11 دیدگاه
  1. blank
    علیرضا
    در تاریخ 2022/06/11 :

    سلام چجوری دانلود کنم

  2. blank
    پارسا
    در تاریخ 2022/03/25 :

    سلام قربانتان برم با این سایت خیلی خوب دمتون گرم عالی

  3. blank
    mahan
    در تاریخ 2022/03/14 :

    سلام الان دانلود کردم فناف 1 بود اصلا دقیقا خود فناف 1 بود از حجم بازی هم معلوم بود

  4. blank
    به توچه
    در تاریخ 2022/03/08 :

    این که فناف ۱ هتا عکس فناف هلپ واندوو گذاشتی

  5. blank
    ناشناس
    در تاریخ 2021/12/23 :

    برای منم اینجوریه

  6. blank
    محمد علی
    در تاریخ 2021/11/05 :

    با اسم هلپ وانتد فناف 1 کردین تو پاچمون

  7. blank
    رهام میثاقی
    در تاریخ 2021/10/15 :

    سلام ببخشید وقتی من میرم تو بازی فناف 1 رو میاره من فناف هلپ وانتد میخواستم اگه میشه لطفا جواب بدید

  8. blank
    رهام
    در تاریخ 2021/10/04 :

    سلام من میزنم رو لینک دانلود نمیشه میشه راهنمایی کنید؟

  9. blank
    hananeh
    در تاریخ 2021/05/22 :

    عالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.