خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Resident Evil Village – رزیدنت ایول ویلیج برای PC

دانلود بازی Resident Evil Village – رزیدنت ایول ویلیج برای PC

امتیاز شما به این پست !

Resident Evil Village pc cover large - دانلود بازی Resident Evil Village - رزیدنت ایول ویلیج برای PC

دانلود بازی Resident Evil Village (رزیدنت ایول 8) برای کامپیوتر

Resident Evil Village یا رزیدنت ایول ویلیج به فارسی شیطان ساکن : روستا ، نام هشتمین نسخه از سری بازی Resident Evil است که در سال 2021 توسط Capcom ساخته و منتشر شد. بازی با صحنه ای با آرامش آغاز می شود ، زیرا قهرمان ما Ethan Winters ( پس از بازگشت از Resident Evil 7) و همسرش میا شام را آماده می کنند و از نوزاد تازه متولد شده خود ، رز مراقبت می کنند. پس از آن اتفاق بدی رخ می دهد که کاملا تکان دهنده است. سپس Ethan خود را در یک روستای متروک در یک طوفان برفی گم کرده و در جستجوی کودک ربوده شده خود است. برای مشاهد ادامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هرگز به صراحت گفته نشده است که دهکده ای که Resident Evil Village از آن نام گرفته است ، اما چند سرنخ نشان می دهد که در جایی در کوه های زمستانی رومانی قرار گرفته است. این روستا خود پراکنده ای خانگی و چوبی و آجری ، مزارع کشاورزی و کلیسا است. بر فراز آن قلعه ای گوتیک با گلدسته های بسیار بزرگی که در درون غبار گسترش یافته اند ، به چشم می خورد و همچنین آثاری از ویرانه های باستانی وجود دارد که حکایت از یک تاریخ طولانی و عجیب دارد. این یک مکان باشکوه است که از جو ، تهدید و رمز و راز و مکانی است که بازیکن را سوق می دهد که هر گوشه تاریک و پیچیده آن را جستجو کند.

Ethan مرد خسته ای است که به نظر می رسد همیشه درباره اتفاقات گیج شده است و هرگز نقشه جالبی ندارد. این او را به یک قهرمان کمی غیر قابل توجه تبدیل می کند ، اما عادی بودن فوق العاده او غیر عادی بودن بسیاری از ساکنان عجیب و غریب روستا را افزایش می دهد. خانواده بیکر بازی قبلی دسته ای نسبتاً مستبد از روح بودند ، اما در اینجا Capcom به طور جدی هیولای مخالفان خود را افزایش داده است. در حالی که Ethan برای رز آن ها را شکار می کند ، او در برابر یک خون آشام قد بلند و پر زرق و برق ، یک موجود که ترکیبی از انسان و ماهی ، یک عروسک چینی قاتل و دیگر موجودات عجیب و غریب مختلف قرار می گیرد.

چیزی که من در مورد Resident Evil Village دوست دارم این است که هرگز تنها به یک نوع بازی ترسناک بسنده نمی کند. خانه های هر شخصیت شرور ژانر بسیار متفاوتی دارند ، از زنده ماندن بدون نفس و پر از اکشن در برابر انبوهی از دشمنان گرفته تا ترسناک و روانشناختی تر. این یک بازی سرشار از ایده های جالب و به یاد ماندنی است که دائماً روش های هوشمندانه و شگفت انگیزی را برای افزایش ضربان قلب و بیرون انداختن شما از منطقه راحتی خود ابداع می کنید. و این تقریباً در کل مدت زمان بازی ادامه دارد. همچنین این بازی دارای معما هایی که است که با حل کردن آنها مقداری پول بدست می آورید و می توانید از دوک (شخصیتی درون بازی که می توان از او خرید کرد) اسلحه ، مهمات و طرز تهیه مهمات را خریداری کنید.

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM

DirectX: Version 12

راهنمای نصب

1- بهتر است قبل از شروع به نصب بازی آنتی ویروس را غیرفعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

3- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    Ali
    در تاریخ 2023/02/01 :

    سلام خسته نباشید
    برای من اصلا دانلود نمیشه چیکار کنم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.