خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی King of Seas – پادشاه دریا ها برای PC

دانلود بازی King of Seas – پادشاه دریا ها برای PC

امتیاز شما به این پست !

King of Seas Cover - دانلود بازی King of Seas - پادشاه دریا ها برای PC

دانلود بازی King of Seas (پادشاه دریا ها) برای کامپیوتر

King of Seas – پادشاه دریا ها یک بازی اکشن و استراتژی است که در یک دنیای رویایی دزدان دریایی روایت می شود. یک ماجراجویی حماسی در دنیایی خارق العاده ، سرشار از جنگ ها ، جزایر و گنجینه های گمشده ، در انتظار شماست. جهانی که در تلاش برای تبدیل شدن به پادشاه همه دزدان دریایی شما را لنگر خواهد انداخت. عکسهای کانن در هفت دریا پژواک می گیرد زیرا در افق خورشید در طلوع جدید دزدان دریایی طلوع می کند. لنگرگاه های خود را رها کنید ، بادبان ها را باز کنید و خود را به قلب طوفانی که امپراتوری شما را شکل می دهد ، هدایت کنید. قتل پدر شما بخشیده نخواهد شد.

در بازی King of Seas مجموعه ای از تلاش ها شما را در سفر راهنمایی می کنند و شخصیت های جذاب دنیای پادشاه دریاها را کشف می کنند که شما را به مسیر بعدی ماجراجویی حماسی خود هدایت می کنند. شیرجه زدن به دنیایی سرسبز و کاملاً رویه ای که به طور مداوم مکانیک های اکتشاف را در هر بازی جدید تازه می کند. جهان به هر اقدامی شما واکنش نشان می دهد ، مسیرهای دریایی تغییر می کند و با هر شهرک تسخیر شده مشکل سازگار می شود تا دائماً زمان چالش انگیزتری را برای شما رقم بزند. مه غلیظ اطمینان حاصل می کند که سفر به سمت اهداف ، قایقرانی ساده نیست ، بالاخره آیا نمی خواهید لذت کاوش را از دست بدهید!

اثرات جوی بر روی گیم پلی King of Seas تأثیر می گذارد. در معرض خطر خود ، در هنگام طوفان بادبان حرکت کنید ، از دشمنان فرار کنید و همیشه بخاطر داشته باشید که جهت باد را به دقت تماشا کنید تا در هنگام نبرد کنترل شود. استراتژی از اینجا شروع می شود. پنج نوع کشتی کاملاً قابل تنظیم از طریق سیستم تجهیزات و مهارت ، درست مثل هر بازی واقعی نقش آفرینی! نه تنها عکسهای توپ و استراتژی دریایی بلکه سرعت و تماشای آن نیز به لطف مجموعه ای بیش از 20 مهارت برای انتخاب و سه شاخه استعداد متناسب با هر سبک بازی.

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or newer, 64-bit

Processor: Intel Core i3-6100 / AMD FX-8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 580 / AMD HD 7870

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1- بهتر است قبل از شروع به نصب بازی آنتی ویروس را غیرفعال کنید.

2- فایل فشرده را استخراج کنید. (رمز فایل : www.moderndl.com است.)

3- فایل Setup.exe اجرا و نصب کنید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.