خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی Crash of Cars – نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

دانلود بازی Crash of Cars – نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

امتیاز شما به این پست !

Crash of Cars Android Games logo b 217x217 1 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

دانلود بازی Crash of Cars – نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

Crash of Cars – نبرد ماشین ها یک بازی چند نفره آنلاین و چندنفره برای اندروید است که به لطف ماشین کاملاً زره پوش خود در برابر بازیکنان دیگر قرار خواهید گرفت. همانطور که می توانید از نام آن جمع شوید ، این بازی ارتباطی با Clash of Clans دارد. نه به این دلیل که این یک بازی استراتژیک در زمان واقعی است ، بلکه به دلیل حالت چند نفره آنلاین علی رغم اینکه عنوانی مبتنی بر اکشن است. این یک بازی جذاب و سرگرم کننده ماشینی چند نفره. برای دیدن ادامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Untitled 2 4 1024x576 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

درباره بازی Crash of Cars :

Crash of Cars یک بازی کاملاً آسان و سرگرم کننده است که کاملاً در برابر بازیکنان دیگر در سعی برای بدست آوردن هرچه بیشتر تاج ها دارد. برای چنین هدفی ، ما اتومبیلی رانندگی خواهیم کرد که می توانیم آن را به انواع سلاح ها مجهز کنیم و همچنین دارای یک نوار سلامتی است: هدف ما زنده ماندن تا زمانی که ممکن است تا زمانی که تاج ها را جمع می کنیم ، است. برای کنترل اتومبیل خود ، فقط باید از دو دکمه جهت و دیگری برای فعال کردن سلاح های موجود یا قدرت تغذیه مربوطه استفاده کنیم: حمل و نقل از راه دور ، شتاب ، سپر بدون شک ، یک ماشین سرگرم کننده عالی و بازی اکشن که اگر بازی هایی از قبیل Death Rally را بازی کرده باشید از آن بسیار لذت خواهید برد.

پیش نمایش ویدیویی :

اندروید 4.4 به بالا

تصاویری از محیط بازی :

Crash of Cars 1 1024x576 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود Crash of Cars 4 1024x576 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود Crash of Cars 3 1024x576 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود Crash of Cars 2 1024x576 - دانلود بازی Crash of Cars -  نبرد ماشین ها برای اندروید + مود

راهنمای نصب

فایل APK را نصب نمایید.

سپس فایل دیتا را استخراج کنید و محتویات پوشه com.notdoppler.crashofcars را به پوشه anodroid/obb انتقال دهید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.