خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Manhunt 2 – من هانت 2 برای PC

دانلود بازی Manhunt 2 – من هانت 2 برای PC

امتیاز شما به این پست !

Manhunt 2 - دانلود بازی Manhunt 2 - من هانت 2 برای PC

دانلود بازی شکارچی انسان 2 (Manhunt 2007) برای کامپیوتر

Manhunt 2 دنباله ای بر یک بازی اکشن جنجالی است که در سال 2003 توسط افراد شرکت Rockstar Games منتشر شد. ما نقش دانشمندی به نام دانیل لمب را بازی می کنیم که شاگرد یک قاتل روانی می شود. آزمایشی در یک مرکز تحقیقاتی مخفی به طرز فاجعه‌باری اشتباه شده است. دانیل لمب و لئو کسپر تنها سوژه‌هایی هستند که زنده مانده‌اند. پروژه Pickman برای تعقیب آنها و جلوگیری از آشکار شدن حقیقت دست از کار نمی‌کشد.

محتوای عالی با مشکلات جزئی Manhunt 2 یک بازی خشن و سرگرم کننده و لذت بخش با برخی مسائل و مشکلات جزئی و در عین حال قابل اجتناب است. من هانت 2 البته دنباله اولین بازی در این سری است که در سال 2003 منتشر شد. از همان ابتدا شما باید بیشتر ویژگی ها را انتظار دارید. آزمایشی در یک مرکز تحقیقاتی مخفی به طرز فاجعه‌باری اشتباه شده است. دانیل لمب و لئو کسپر تنها سوژه‌هایی هستند که زنده مانده‌اند. پروژه Pickman برای تعقیب آنها و جلوگیری از آشکار شدن حقیقت دست از کار نمی‌کشد.

فریادهای جنون آمیز در اطراف آسایشگاه غم انگیز دیکسمور که شما را در شش سال گذشته در قفس نگه داشته است طنین انداز می شود. چشماتو باز میکنی بدنی با روکش سفید از طریق دستان لرزان شما به زمین می خورد. یک سرنگ خونی از دستت می لغزد. امواج سردرگمی و پارانویا بر سر شما فرو می ریزد. شما هیچ ایده ای ندارید که کی هستید یا چگونه به اینجا رسیده اید. در سلول شما باز است. یک انتخاب یک شانس. جانت را گرفتند وقت آن است که آن را پس بگیریم.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 1.7GHz / AMD Athlon XP 1800

Graphics: AMD Radeon X600 Series or NVIDIA GeForce FX 5600 Ultra

RAM: 1 GB

HDD: 4 GB

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال نمایید.

2- فایل فشرده را اکسترکت کنید.

3- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

4- در پایان، محتویات پوشه Crack را در محل نصب کپی و جایگزین کنید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.