خانه » فیلم » سینمایی » خارجی » دانلود فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows – شرلوک هلمز بازی سایه ها دوبله فارسی

دانلود فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows – شرلوک هلمز بازی سایه ها دوبله فارسی

امتیاز شما به این پست !

Sherlock Holmes A Game of Shadows - دانلود فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows - شرلوک هلمز بازی سایه ها دوبله فارسی

دانلود فیلم هلمز بازی سایه ها (Sherlock Holmes 2011) دوبله فارسی

نام فیلم : Sherlock Holmes: A Game of Shadows – شرلوک هلمز بازی سایه ها

کارگردان : Guy Ritchie

زبان : دوبله فارسی

سال انتشار : 2011

کشور سازنده: آمریکا

فرمت فایل : MKV

موضوع : اکشن ، جنایی

کیفیت : 720P HD و 1080P FHD

مدت زمان : 160 دقیقه

بازیگران : Jared Harris، Jude Law، Rachel McAdams ، Robert Downey Jr

داستان فیلم :

وقتی جسد ولیعهد اتریش پیدا می شود، به نظر می رسد شواهدی حاکی از خودکشی است. با این حال، کارآگاه شرلوک هلمز استنباط می کند که شاهزاده به قتل رسیده است و این جنایت تنها یک تکه از یک پازل است که توسط نابغه شیطانی به نام موریارتی طراحی شده است. هولمز و دوستش دکتر واتسون که با یک کولی همراه می شوند که هلمز جان او را نجات داده است، موریارتی را در سراسر اروپا تعقیب می کنند به این امید که بتوانند نقشه او را قبل از اینکه به نتیجه برسد خنثی کنند.

درباره فیلم :

Sherlock Holmes: A Game of Shadows یک فیلم اکشن معمایی محصول سال 2011 به کارگردانی گای ریچی و تهیه‌کنندگی جوئل سیلور، لیونل ویگرام، سوزان داونی و دن لین است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم سال 2009 شرلوک هلمز است و شخصیت‌های شرلوک هلمز و دکتر جان واتسون را که توسط سر آرتور کانن دویل خلق شده‌اند، به نمایش می‌گذارد. فیلمنامه این فیلم توسط Michele Mulroney و Kieran Mulroney نوشته شده است. رابرت داونی جونیور و جود لا به ترتیب در نقش هلمز و واتسون در کنار نومی راپس در نقش سیمزا، استفن فرای در نقش مایکرافت هلمز، جرد هریس در نقش پروفسور موریارتی و ریچل مک آدامز در نقش ایرنه آدلر ایفای نقش کردند. اگرچه فیلم از یک پیش‌فرض اصلی پیروی می‌کند، اما عناصر داستان‌های کوتاه کانن دویل، از جمله “مشکل نهایی” (1893) و “ماجراجویی خانه خالی” (1903) را با دقت بیشتری ترکیب می‌کند. در این فیلم، هولمز و واتسون با یک ماجراجوی رومی در سراسر اروپا سفر می کنند تا نقشه پیچیده دشمن حیله گرشان، پروفسور موریارتی، را خنثی کنند تا درگیری بزرگ اروپایی را برانگیزند.

5e05f66a6633742f7b1a8fb751b82d47 - دانلود فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows - شرلوک هلمز بازی سایه ها دوبله فارسی

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.