خانه » بازی » بررسی بازی Sniper Elite 5 – اسنایپر الیت 5

بررسی بازی Sniper Elite 5 – اسنایپر الیت 5

امتیاز شما به این پست !

sniper elite 5 1024x576 - بررسی بازی Sniper Elite 5 - اسنایپر الیت 5

بررسی بازی Sniper Elite 5 – اسنایپر الیت 5

بازگشت تک تیرانداز نخبه !

هر کسی که با این عکس آشنا باشد، از عشق ما نه فقط به سری Sniper Elite، بلکه به آنهایی که توسط تیم Rebellion ساخته شده است، می‌داند. Sniper Elite 5 قرار است در اواخر بهار سال 2022 منتشر شود. اسنایپر الیت 5 قرار است در سال 2022 برای Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5 و PC عرضه شود و آنچه را که تیم Rebellion از افرادی مانند Sniper Elite 4 آموخته است، در نظر گرفته است زیرا آنها به دنبال ارائه بهترین تجربه تک تیراندازی هستند. وقتی وارد شد، حالت تهاجم برقرار می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در کمپین یکدیگر قرار بگیرند و نقش یک تک‌تیرانداز محور را با جوایز بالا در اختیار بگیرند. این تریلر جدید که توسط شرکت تولید اختصاصی Rebellion Rebellion VFX ایجاد شده است، با دارایی‌های VFX درون بازی و سفارشی همراه با ترکیب صوتی مناسب برای خلق یک فیلم سینمایی خیره‌کننده، انتخاب و اجرا می‌شود. در ادامه بررسی با ما همراه باشید.

تریلر مورد انتظار !

او سان، رئیس Rebellion VFX، گفت: “همکاری Rebellion VFX با برند Sniper Elite بسیار لذت بخش بود، مشارکت در کار بر روی چنین عنوانی یک امتیاز واقعی بود. ما می‌خواستیم تریلری بسازیم که در فیلمبرداری خود حسی زمخت و زمینی را برانگیزد، گویی با یک گروه فیلمبرداری در یک لوکیشن واقعی فیلمبرداری شده است. از لحاظ فنی، ما از چالش اجرای خط لوله USD (شرح جهانی صحنه) در گردش کار رندر آفلاین خود لذت بردیم. این یک فرآیند خلاقانه لذت بخش با کل بود که امیدواریم جامعه پرشور ما از طرفداران Sniper Elite نیز از آن لذت ببرند.”

گیم پلی مشارکتی هیجان انگیز !

حالت تهاجم چیست؟ خب، این یک بعد کاملاً جدید به درام شدید بازی می‌دهد و به تاکتیک‌هایی که بازیکنان برای تکمیل مأموریت خود باید از آن‌ها استفاده کنند، تنوع بیشتری می‌بخشد. تک تیرانداز محور مهاجم تنها هدف خود را از بین بردن بازیکن خواهد داشت در حالی که تک تیرانداز متفقین یک هدف اضافی به دست خواهد آورد: مهاجم را بیرون بکشد. حالت تهاجم همچنین در بازی مشارکتی در دسترس خواهد بود، و چالش مهاجمان محور را افزایش می‌دهد، زیرا آنها اکنون دو متحد برای ردیابی دارند، اما پاداش‌های بیشتری ارائه می‌دهند.

sniper elite 5 screen shots 1024x576 - بررسی بازی Sniper Elite 5 - اسنایپر الیت 5

تیر اندازی در جنگ جهانی با گرافیک نسل 9

این سری به خاطر زوم های وحشتناک اشعه ایکس در هنگام شلیک به دشمن از دور مشهور است، و مطمئناً این جدیدترین ضربه ای ندارد. گرافیک بین نسل‌ها تا حدودی بهینه‌سازی شده است، مخصوصاً به این دلیل که این اولین بازی است که به صورت بومی برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر می‌شود، بنابراین شما واقعاً قبل از اینکه به سرعت به اهداف خود تبدیل شوند، نگاه عمیق‌تری به داخل اهداف خود خواهید داشت. این سریال به خاطر زوم های وحشتناک اشعه ایکس در هنگام شلیک به دشمن از دور مشهور است، و مطمئناً این جدیدترین ضربه ای ندارد. گرافیک بین نسل‌ها تا حدودی بهینه‌سازی شده است، مخصوصاً به این دلیل که این اولین بازی است که به صورت بومی برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر می‌شود، بنابراین شما واقعاً قبل از اینکه به سرعت به اهداف خود تبدیل شوند، نگاه عمیق‌تری به داخل اهداف خود خواهید داشت.

Sniper Elite 5 game pass 1024x576 - بررسی بازی Sniper Elite 5 - اسنایپر الیت 5

جمع بندی 

زمان کوتاه ما با تنها یک ماموریت Sniper Elite 5 کافی است تا به ما بگوید که Rebellion به جای بازسازی، سری محبوب خود را بهبود بخشیده است و این برای بهترین است. همچنین با انتشار در گیم در روز از مزیت های خیلی خوب این بازی است که گیمر ها را خوشحال کرده. این بزرگ‌تر، جذاب‌تر است و تنوع بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌دهد، اما هر چیزی را که یک طرفدار Sniper Elite می‌خواهد حفظ می‌کند. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازی نهایی را برای بررسی کامل به دست آوریم، اما حداقل می‌توانیم با آگاهی از این که باید بسیار ارزشمند باشد، آگاه باشیم.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.