خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی F.E.A.R 2 Project Origin – فیئر 2 پروژه مبدا برای PC

دانلود بازی F.E.A.R 2 Project Origin – فیئر 2 پروژه مبدا برای PC

امتیاز شما به این پست !

F.E.A.R 2 Project Origin - دانلود بازی F.E.A.R 2 Project Origin – فیئر 2 پروژه مبدا برای PC

دانلود بازی فیئر 2 پروژه مبدا (F.E.A.R 2 Project Origin) برای کامپیوتر

دنباله مستقیم F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon ترکیبی از شوتر اول شخص و ترسناک بقا که توسط Monolith Productions ساخته شده است. F.E.A.R. 2: Project Origin یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی توسعه آمریکایی Monolith Productions توسعه یافته و برای PC، PS3 و X360 منتشر شده است. این عنوان دنباله کامل F.E.A.R 2005 است.

طراحی در F.E.A.R. 2: Project Origin برای PC، PS3 و X360 در منطقه Auburn و نیم ساعت مانده به پایان داستان بازی قبلی شروع می شود. این بار شما نه مرد نقطه، بلکه مایکل بکت، یکی از اعضای تیم ضد تروریستی به نام دلتا را بازی خواهید کرد. هدف اصلی او دستگیری ژنو آریستید، رئیس شرکت فناوری آرماچام است که در از بین بردن شواهد مربوط به مشارکت او در تحقیقات غیرقانونی مهندسی زیستی دست دارد. با این حال، در حین بازی، انفجاری که در F.E.A.R .: Firs Encounter Assault Recon دیدیم، ماموریت شما را مختل می کند و سپس قهرمان داستان در بیمارستان از خواب بیدار می شود. با این حال، این به دور از نجات است و به زودی مشخص می شود که هدف اصلی او بقا است.

جو در F فیئر 2 پروژه مبدا به شدت از مکتب فیلم های ترسناک ژاپنی الهام گرفته شده است که اغلب یک دختر کوچک با توانایی های ماوراء طبیعی را به تصویر می کشد. در این  این نقش را آلما وید بازی می کند که از اولین F.E.A.R شناخته شده است. توانایی های او اکنون بیشتر از بازی قبلی است – او نه تنها می تواند ذهن انسان را کنترل کند، بلکه تأثیر زیادی بر فیزیک و شکل مکان ها دارد. آلما نیز بالغ تر است این بار او به عنوان یک زن جوان ظاهر می شود.

اساس گیم پلی بازی در F.E.A.R. 2: Project Origin برای PC، PS3 و X360 جنگی است که بیشتر به تیراندازی متکی است. درگیری ها هم در داخل ساختمان ها و هم در خارج، در سرتاسر شهر ویران شده رخ می دهد. توسعه دهندگان توجه ویژه ای به طراحی سطح دوم دارند. یکی دیگر از ویژگی های جدید وجود ماشین های جنگی است که هم برای بازیکنان و هم برای دشمنان قابل استفاده است و در نتیجه تجربه جدیدی را در این سری به ارمغان می آورد.

Monolith Productions مبتنی بر نسخه اصلاح شده موتور Lithtech Jupiter Ex است که پس از عملکرد چشمگیر آن در F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon و Condemned: Criminal Origins مورد تحسین کارشناسان صنعت قرار گرفت. هنگام استفاده از این ابزار، سازندگان F.E.A.R. 2: Project Origin برای PC، PS3 و X360 بر روی افکت تاری و نور جوی که معمولاً استفاده می شود تمرکز می کند. انعطاف‌پذیری موتور برای حالت چندنفره جدید نیز مفید بود، که به بازیکنان اجازه می‌دهد از کمپین تک‌نفره وحشتناک استراحت کنند و آنلاین بازی کنند.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 2.8GHz / AMD Athlon XP 2800

Graphics: AMD Radeon X700 Series or NVIDIA GeForce 6800 GT

RAM: 1 GB

HDD: 12 GB

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1- فایل فشرده را اکسترکت کنید.

2- فایل setup_fear2_ultimate_2.0.0.3.exe را اجرا و نصب نمایید.

3- پایان، کاری از تیم مدرن دانلود

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.