خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی BioShock 1 – بایوشاک 1 برای PC

دانلود بازی BioShock 1 – بایوشاک 1 برای PC

امتیاز شما به این پست !

BioShock - دانلود بازی BioShock 1 - بایوشاک 1 برای PC

دانلود بازی بایوشاک (BioShock 2007) برای کامپیوتر

BioShock یا به فارسی بایوشاک ترکیبی از یک بازی اکشن، تیراندازی اول شخص، cRPG ، وحشت و بقا است که توسط Irrational Games ساخته و توسط Take 2 Interactive منتشر شده است. بایوشاک یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط 2K Boston و 2K Australia (سازندگان Freedom Force، SWAT 4 و Tribes: Vengeance) توسعه یافته است. علاوه بر این، برخی از کارمندان توسعه‌دهنده قبلاً روی بازی system shock 2 کار می‌کردند. BioShock را باید جانشین معنوی دومی از عناوین سیستم شاک 2 در نظر گرفت، زیرا عناصر معمولی بازی تیراندازی را با عناصر RPG ترکیب می‌کند. علاوه بر این، فضای خشن و طاقت فرسا بازی ، انسان را به یاد یک بازی وحشت بقا می اندازد، جایی که بازیکن دائماً حالات روانگردان را تجربه می کند.

داستان

داستان BioShock از سال 1960 شروع می شود، زیرا قهرمان آن، جک مسافر یک هواپیمای سقوط کرده در اقیانوس اطلس و در حال غرق شدن بود. با به دست گرفتن کنترل او، بازیکن باید او را زنده نگه دارد و به سمت نوری که در دوردست می تابد هدایت کند. پس از مدتی معلوم می شود که منبع درخشش مرموز فانوس دریایی یک شهر زیر آب به نام Rapture بوده است. اینجاست که کل ماجراجویی اتفاق می افتد.

کلان شهر زیر آب مجموعه ای عظیم است که در سال 1946 توسط یک تاجر آمریکایی به نام اندرو رایان به منظور ایجاد پناهگاهی برای برجسته ترین نمایندگان بشر از جمله دانشمندان، هنرمندان و غیره ساخته شد. چند سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، این پروژه رها شد و شهر به سرنوشت خود واگذار شد. با این حال، در این بین، دو محقق یک گونه ناشناخته از راب های دریایی را کشف کردند که در انتهای اقیانوس زندگی می کردند. این حیوانات توانایی تولید ADAM را داشتند، ماده‌ای که می‌توانست بافت انسان را به سلول‌های بنیادی تبدیل کند و به افراد این امکان را می‌دهد تا در صورت استفاده صحیح، توانایی‌های ویژه‌ای را توسعه داده و تقویت کنند یا حتی به آنها جاودانگی ارائه دهند. ویژگی های غیرعادی این ماده شیمیایی موضوع بحث های متعددی شد. در نقطه ای، دو جناحی که این ماده را توزیع می کردند شروع به مبارزه با یکدیگر کردند که منجر به جنگ داخلی در رپچر شد. در طول درگیری، مشخص شد که ADAM همچنین می تواند باعث جهش و اعتیاد شود. در نتیجه جنگ، کلان شهر زیر آب ویران شد و کسانی که زنده ماندند، بقایای انسانیت خود را از دست دادند. وجود آنها به جستجوی بقایای ADAM خلاصه شد.

گیم پلی 

بازیکنی که در بازی BioShock  جک را کنترل می کند، باید جایگاه خود را در دنیای دیستوپیایی ایمن کند و به تدریج قوانین حاکم بر خانه جدیدش را که خطر در هر گوشه ای در کمین است، کشف کند. برای اینکه بتوانیم به طور مؤثر با آنها روبرو شویم، باید به ADAM تکیه کنیم. به دست آوردن آن کار آسانی نیست، اما، زیرا تنها موجوداتی که این ماده را دارند، دختران کوچک بی‌تحمل، به اصطلاح Little Sisters هستند. برای شکست دادن آنها، ابتدا باید با محافظان قدرتمند آنها، Big Daddies، روبرو شویم. بدتر از همه، شهر پر از هیولاهای دیگر است و آنچه از نظم عمومی باقی مانده توسط روبات های بی رحم حفظ می شود. خوشبختانه، دشمنان را می توان با استفاده از نیروی کشنده و یاروش های پیچیده تر، به عنوان مثال: هک کردن دستگاه های مختلف (در قالب یک مینی بازی ساده) مقابله کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند در بازی BioShock سلاح‌های خود (تپانچه، تفنگ ساچمه‌ای، پرتاب‌کننده راکت و غیره) را با فروشگاه های سر راهی بازی یا استفاده از مهمات مؤثرتر ارتقا دهند. علاوه بر این، می‌توانیم توانایی‌های ذهنی و فیزیکی قهرمان داستان را با قدرت‌هایی به نام پلاسمیدها افزایش دهیم. این تغییرات کد ژنتیکی به ما این امکان را می‌دهد که در دنیای بازی مؤثرتر عمل کنیم، جایی که هر انتخاب تأثیر واقعی بر نحوه توسعه داستان دارد. نکته دیگری که قابل ذکر است، غیر خطی بودن طرح است. در طول ماموریت های خود، از ابزارهای متعددی نیز استفاده خواهیم کرد. اینها شامل عینک دید در شب یا وسیله ای است که نقاط ضعف دشمنان را به ما نشان می دهد.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 2.4GHz / AMD Sempron 2500

Graphics: AMD Radeon X1300 256MB or NVIDIA GeForce 6600 GT

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 8 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال نمایید.

2- فایل فشرده را اکسترکت کنید. (توجه رمز فایل : www.moderndl.com است.)

3- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 11 دیدگاه
  1. blank
    nothink
    در تاریخ 2022/10/19 :

    نمیدونم چرا بازی صدا نداره

    فیلم
    اولش صدا داره ولی وقتی شروع میشه دیگه هیچ صدایی نداره
    تا یجایی هم که میره هیچ اتفاقی نمیوفته فقط یه مرد یجا وایساده منم نه میتونم کلمو تکون بدم نه کاری انجام بدم براچی

  2. blank
    pazir
    در تاریخ 2022/09/03 :

    سلام
    دوستانی که رمز این فایل رونمی دونند رمز این فایل با بقیه ی فایل های سایت ایرانی دیتا متفاوت است و رمز این فایل
    { parsigamer.ir }

  3. blank
    امیر ئ
    در تاریخ 2022/09/01 :

    رمز فایل چیه

  4. blank
    امیر
    در تاریخ 2022/09/01 :

    رمز فایل چیه

  5. blank
    ریما
    در تاریخ 2022/08/25 :

    سلام شما همون سایت بیاتوگیم هستید؟؟

  6. blank
    Amir.ho.sa
    در تاریخ 2022/07/28 :

    سلام این بازی دوبله هست

  7. blank
    amirali
    در تاریخ 2022/07/06 :

    kheili khob bood

  8. blank
    علی
    در تاریخ 2022/07/06 :

    عالی بود !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.