خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی BioShock 2 – بایوشاک 2 برای PC

دانلود بازی BioShock 2 – بایوشاک 2 برای PC

امتیاز شما به این پست !

41944 1 - دانلود بازی BioShock 2 - بایوشاک 2 برای PC

دانلود بازی بایوشاک 2010 (BioShock 2010) برای کامپیوتر

BioShock 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط 2K Marin توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. در 9 فوریه 2010 در سراسر جهان برای پلی استیشن 3، ویندوز و ایکس باکس 360 منتشر شد. Feral Interactive یک نسخه OS X را در 30 مارس 2012 منتشر کرد. بازی در شهر زیرآبی Rapture، هشت سال پس از رویدادهای BioShock اتفاق می‌افتد. در کمپین تک نفره، بازیکنان، قهرمان زره پوش، سوژه دلتا، را کنترل می‌کنند که از طریق Splicers – جمعیت انسانی روان پریش شهر – با استفاده از سلاح‌ها و مجموعه‌ای از تغییرات ژنتیکی مبارزه می‌کند. این بازی شامل یک حالت چند نفره داستان محور است که قبل از اتفاقات BioShock، در طول جنگ داخلی Rapture رخ می دهد. پس از موفقیت BioShock، 2K Games استودیوی جدیدی به نام 2K Marin را برای ساخت دنباله تشکیل داد. 2K استرالیا، Arkane Studios و Digital Extremes پشتیبانی بیشتری ارائه کردند. توسعه دهندگان بر روی بهبود عناصر گیم پلی بازی اول تمرکز کردند و به تنظیمات Rapture بازگشتند تا چشم انداز جدیدی از شهر را کشف کنند. داستان در طول توسعه تغییرات عمده ای دریافت کرد. گری شیمن، که موسیقی متن BioShock را ساخته بود، برای دنباله بازگشت. او پالت صوتی بازی را گسترش داد تا موسیقی های بلوز و مذهبی بیشتری را به موازات تم های آن شامل شود. BioShock 2 نقدهای مثبتی دریافت کرد که در آن روایت، سبک هنری، شخصیت ها، پایان و گیم پلی آن مورد تحسین قرار گرفت. انتقادها شامل شروع آهسته و عدم تمایز خود از نسخه قبلی بود. حالت چندنفره با محتوای قابل دانلود پشتیبانی می‌شد و کمپین تک‌نفره، Minerva’s Den، در آگوست 2010 منتشر شد. بازی بیش از 3 میلیون نسخه فروخت، اما انتظارات فروش ناشر را برآورده نکرد. در حالی که میانگین بررسی آن بدتر از BioShock بود، بررسی‌های گذشته‌نگر BioShock 2 را به‌عنوان یک ورودی ارزشمند یا حتی بهترین این سری ارزیابی کرده‌اند. نسخه بازسازی شده به عنوان بخشی از BioShock: The Collection برای پلی استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد.

داستان

BioShock 2 در شهر Rapture، یک کلان شهر زیر آب پنهان از جهان اتفاق می افتد. Rapture در دهه 1940 توسط میلیاردر اندرو رایان برای ایجاد شهری عاری از تأثیرات مذهبی و مقررات دولتی تأسیس شد. شهروندان شهر به زودی شروع به “پیچیدن” کردند – با استفاده از ADAM، ماده ای که از راب های دریایی به دست می آید، خود را اصلاح ژنتیکی کردند. ADAM برای ایجاد “پلاسمیدها” استفاده شد که ابرقدرت ها را قادر می سازد، مانند توانایی ایجاد رعد و برق یا کنترل آتش. درگیری طبقاتی و جنگ داخلی با عوارض جانبی سوء استفاده از ADAM تشدید شد. کودکان اصلاح شده و شرطی شده، به نام “خواهران کوچک”، ADAM کمیاب را از اجساد جمع آوری کردند و آن را تحت حمایت “باباهای بزرگ” مسلح و زره پوش بازیافت کردند. رپچر به جنگ داخلی نزول کرد و تبدیل به یک دیستوپیا در حال فروپاشی شد که توسط اسپلایسرها، بقایای به هم پیوسته شهروندان، پراکنده شد. پس از مرگ رایان در طول اولین BioShock، سوفیا لمب، جمعی مخالف و پیروانش، معروف به “خانواده رپچر”، کنترل شهر را به عهده گرفتند.

BioShock 2 در شب سال نو، 1958 آغاز می شود. سوژه دلتا، یک پدر بزرگ، با خواهر کوچکش النور در Rapture گشت می زند. سوفیا لمب، مادر النور، این جفت را از هم جدا می کند و دلتا را مجبور به کشتن خود می کند. دلتا در سال 1968 بیدار می شود و توسط یک خواهر کوچک به سرپرستی النور زنده می شود. دلتا توسط بریجید تننباوم، متولی خواهران کوچک بازسازی شده، مطلع می شود که چون با النور پیوند فیزیولوژیکی دارد، می میرد مگر اینکه او را پیدا کند. دلتا با کمک متحد تننباوم، آگوستوس سینکلر، راهی النور می شود که در سنگر سوفیا لمب گیر افتاده است. Lamb قصد دارد از ADAM برای انتقال ذهن و خاطرات همه ساکنان Rapture به Eleanor استفاده کند تا یک رهبر فداکار ایجاد کند. دلتا در سفر در شهر با اعضای خانواده بره رپچر روبرو می‌شود و می‌تواند انتخاب کند که آنها را بکشد یا نجات دهد.

دلتا به محفظه ای که النور در آن نگهداری می شود می رسد، اما لم او را دستگیر می کند و با متوقف کردن موقت قلب النور، پیوند خود را با النور قطع می کند. دلتا شروع به ضعیف شدن می کند زیرا پیوند نمی تواند دوباره برقرار شود. النور خود را به یک خواهر بزرگ تبدیل می کند تا دلتا را آزاد کند. آنها با هم به سمت یک غلاف فرار می روند که سینکلر آماده فرار از شهر است. آنها متوجه می شوند که لم سینکلر را به یک پدر بزرگ تبدیل کرده است و مجبور می شوند او را بکشند. النور و دلتا خود را به غلاف فرار می‌رسانند، اما دلتا توسط تله‌ای که لم برپا می‌کند به مرگ مجروح می‌شود. پایان تحت تأثیر نحوه تعامل بازیکن با خواهران کوچک و سرنوشت اعضای خانواده رپچر قرار دارد. النور می تواند مادرش را نجات دهد یا او را رها کند تا غرق شود. دلتا تسلیم زخم هایش شد. النور یا ADAM، شخصیت و خاطرات خود را جذب می‌کند و Rapture را با خواهران کوچک ترک می‌کند تا جهان را بهتر کند، یا به زور ADAM دلتا را استخراج می‌کند و به تسلط بر جهان خم می‌شود.

گیم پلی

BioShock 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است. بازیکن هشت سال پس از وقایع BioShock شخصیت سوژه دلتا را بر عهده می گیرد. بازیکن Rapture را بررسی می کند و با استفاده از سلاح ها، خطرات محیطی و پلاسمیدها با Splicers مبارزه می کند. پلاسمیدها قدرت هایی مانند تله کنز را می دهند و باید قبل از استفاده بیشتر با “EVE” شارژ شوند. بازیکن می‌تواند تونیک‌ها را تجهیز کند – پاداش‌های غیرفعال از افزایش سرعت تا کاهش استفاده از EVE. چندین سلاح در BioShock 2 برای Big Daddy منحصر به فرد هستند، از جمله یک مته قدرتمند و یک تفنگ پرچ. برخلاف بازی Bioshock، بازیکن می تواند از هر سلاح در یک حمله غوغا از فاصله نزدیک استفاده کند و ممکن است به طور همزمان یک سلاح و یک پلاسمید را تجهیز کند. اگر بازیکن کشته شود، آنها از طریق “vita-chambers” احیا می شوند.

بازیکنان هنگام کاوش در Rapture، مهمات و تدارکات را جمع‌آوری می‌کنند و ممکن است اقلامی را در دستگاه‌های فروش خودکار در سراسر شهر خریداری کنند. سلاح‌ها را می‌توان با انواع مختلف مهمات برای اثربخشی بیشتر در برابر انواع خاصی از دشمنان پر کرد. آنها همچنین می توانند در ماشین های خاصی ارتقا داده شوند. سه ارتقای تجمعی یک افکت سلاح ویژه را ممکن می‌سازد – برای مثال، تفنگ پرچ اصلاح‌شده، پرتابه‌های بسیار داغ شلیک می‌کند که دشمنان را مشتعل می‌کند.

برخی از مکانیک های بازی از BioShock ساده شده بودند، مانند هک کردن سیستم های امنیتی و برجک ها. این با یک مینی بازی طولانی به سبک Pipe Mania در BioShock، اما یک پازل زمان بندی کوتاه تر در BioShock 2 نشان داده شده است. بازیکن یک سوزن را روی یک سنج رنگی متوقف می کند. توقف در ناحیه سبز سنج هک را کامل می کند و ضربه زدن به نواحی کوچک آبی امتیازی به همراه دارد. اگر سوزن روی قسمت‌های سفید یا قرمز فرود بیاید، هک از کار می‌افتد و به بازیکن آسیب می‌زند یا زنگ هشدار ایجاد می‌کند. مکانیک دوربین تحقیقاتی نیز تغییر کرد و به‌جای عکس‌برداری فیلم ضبط کرد. استفاده از آن در هنگام آسیب رساندن به دشمنان به روش های خلاقانه به بازیکنان پاداش یا توانایی های جدیدی می دهد.

Description source: Wikipedia

سیستم مورد نیاز

CPU: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor or better

RAM: 2GB

GPU: NVIDIA 7800GT 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better

DX: DirectX 9.0c

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

STO: 11GB

Sound: 100% DirectX 9.0C compliant sound card or onboard sound

راهنمای نصب

1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال نمایید.

2- فایل های فشرده را اکسترکت کنید. (رمز : parsigamer.ir)

3- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

4- پایان، لذت ببرید.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    حسن
    در تاریخ 2022/10/17 :

    سلام لطفاً نسخه دوبله فارسی رو قرار بدید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.