خانه » فیلم » سینمایی » خارجی » دانلود فیلم The Covenant – پیمان زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم The Covenant – پیمان زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

5/5 - (1 امتیاز)

poster 39 - دانلود فیلم The Covenant - پیمان زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم The Covenant – پیمان زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

نام فیلم : The Covenant – پیمان

کارگردان :Guy Ritchie

زبان : زیرنویس فارسی

سال انتشار : 2023

کشور سازنده: اسپانیا

امتیاز فیلم : 7.6/10

فرمت فایل : MKV

موضوع : اکشن ، هیجان انگیز

کیفیت : 480p ، 720p و 1080p

مدت زمان : 123 دقیقه

بازیگران : Jake Gyllenhaal ، Dar Salim ، Antony Starr

داستان فیلم :

سال ۲۰۰۱ و پس از حمله‌ای که به برج‌های دوقلوی نیویورک اتفاق افتاد، دولت آمریکا تصمیم گرفت تا مستقیمن به اقغانستان وارد شود و در راستای مبارزه با تروریسمِ طالبان، اقدامات نظامی انجام دهد. داستان فیلم پیمان نیز در چنین سبکی می‌گذرد و ما با دسته‌ای از افسران و سربازان آمریکایی سروکار داریم که مسئول یافتن و خنثا کردن مهمات و سلاح‌هایی‌اند که طالبان در گوشه‌وکنار افغانستان پنهان کرده‌ است. آن‌ها برای پیش‌بردن فعالیت خود، به مترجم‌هایی نیاز دارند تا تسهیل‌گر ارتباط آن‌ها با مردم افغانستان باشند.

درباره فیلم :

این قسمت از فیلم، ‌ذیل قرار گرفتن در ژانر مورداشاره، ‌تا اندازه‌ی زیادی یادآور یکی از فیلم‌های درخشان تاریخ سینماست: مردِ مرده، ساخته‌ی جیم جارموش در سال ۱۹۹۵. در آن‌جا نیز ادوراد بلیک (با بازی جانی دپ) زخمی برمی‌دارد و همراهِ اوست که در سرتاسر طول فیلم او را همراه‌با خود می‌برد و به‌نوعی او را برای سفر بزرگ خود (مرگ) آماده می‌کند ــ آن هم درحالی‌که سه قاتل حرفه‌ای اجیر شده‌اند تا بلیک را مرده یا زنده پیدا کنند. هر چند که ماجرا در آن فیلم متفاوت است و هدف چیز دیگری است، اما مشابهت بسیاری بین این وضعیت در فیلم ریچی با فیلم جارموش وجود دارد.

فیلم گای ریچی در مجموع فیلم قابل‌قبولی است. البته که گنجیدنِ تمام‌وکمال فیلم در ورطه‌ی ژانر باعث می‌شود تا بسیاری از موقعیت‌های فیلم قابل‌پیش‌بینی باشند و فیلم از این نظر نتواند چندان غافل‌گیری‌ای برای مخاطب ایجاد کند. همچنین می‌توان ایراداتی جزئی را نیز به آن وارد دانست. یکی از این مسائل در نحوه‌ی گره‌گشایی در پرده‌ی پایانی است. جایی که دارودسته‌ی ادی پارکر به هویتِ واقعی جان پی می‌برند. اتفاقی که کاملن تصادفی و فقط و فقط در راستای رسیدن فیلم به پایان خوش اتفاق می‌افتد. مسئله‌ی بعدی نیز در کاراکتر پرداخت‌نشده‌ی کارولین (همسر جان) است که زیاده‌ازحد تک‌بعدی است و به همین دلیل، باورناپذیر. با این‌همه، پیمان فیلمی است که می‌تواند مخاطب را راضی کند.

منبع توضیحات : زومجی

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.