خانه » فیلم » سینمایی » خارجی » دانلود فیلم Dead Shot – تیر خلاص زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم Dead Shot – تیر خلاص زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

5/5 - (1 امتیاز)

poster 3 1 - دانلود فیلم Dead Shot - تیر خلاص زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم Dead Shot – تیر خلاص زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

نام فیلم : Dead Shot – تیر خلاص

کارگردان : Charles Guard

زبان : زیرنویس فارسی

سال انتشار : 2023

کشور سازنده : انگلستان

امتیاز فیلم 5.4/10

فرمت فایل : MKV

موضوع : اکشن ، هیجان انگیز

کیفیت : 480p ، 720p و 1080p

مدت زمان : 86 دقیقه

بازیگران : Colin Morgan ، Felicity Jones ، Jamie Dornan

داستان فیلم :

هنگامی که یک کمین مرزی اشتباه است ، یک شبه نظامی بازنشسته ایرلندی شاهد تیراندازی مرگبار به همسر باردارش توسط یک افسر sas است. او پس از فریب ساس که اکنون مرده فرض می شود فرار کرد و انتقام خود را در خیابان های تاریک لندن در دهه 1970 می گیرد.

درباره فیلم :

در فوریه 2018 ، گزارش شد که Jamie Dornan و Sam Claflin در این فیلم بازی خواهند کرد. زمانی که آنها در نقش Borderland بازی خواهند کرد ، بر اساس فیلمنامه ای برای Ronan Bennett ، که اولین پیش نویس را در سال 2012 نوشت. در ژوئیه 2020 ، Tom و Charles Guard ، که مجموعاً به عنوان نگهبانان گارد شناخته می شوند ، قراردادی را برای فیلم امضا کردند. آنها همچنین فیلمنامه را با Bennett نوشتند که از جاده به خیابان بالکامب توسط Steven P الهام گرفته شد. در همان ماه Jack Reynor،  Jodie Turner-Smith و Felicity Jones به بازیگران پیوستند. و Dornan and Claflin به آنها پیوستند . در آوریل 2022 ، Aml Ameen ، Colin Morgan ، Sophia Brown و Mark Strong به بازیگران اضافه شدند. در حالی که Boyega و Reynor فیلم را ترک کردند.
این فیلم توسط upper street ، Stylopik ، Piecrust pictures ، Highland Midgie ، Ingenious media و Rocket Science با همکاری اسکاتلند و LipSync Productions تولید شده است . تهیه کنندگان Chris Coen ، Brian Coffey ، Rebecca Brown و Thorsten Schumacher هستند. عنوان جدید فیلم در آوریل 2023 با عنوان the dead Shot اعلام شد.
فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در ماه مارس شروع شود ، اما به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد. صحنه فیلمبرداری در آوریل 2022 در ادینبورگ  و گلاسکو آغاز شد. پس از پایان فیلمبرداری ، اقلام و سایر اقلام مجموعه به خیریه های محلی در اسکاتلند اهدا شد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.