خانه » فیلم » سینمایی » خارجی » دانلود فیلم Paint – نقاشی زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم Paint – نقاشی زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

5/5 - (1 امتیاز)

poster 5 1 - دانلود فیلم Paint - نقاشی زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

دانلود فیلم Paint – نقاشی زیرنویس فارسی + پخش آنلاین

نام فیلم : Paint – نقاشی

کارگردان : Brit McAdams

زبان : زیرنویس فارسی

سال انتشار : 2023

کشور سازنده : آمریکا

امتیاز فیلم : 5.0/10

فرمت فایل : MKV

موضوع : درام ، کمدی

کیفیت : 480p ، 720p و 1080p

مدت زمان : 96 دقیقه

بازیگران : Owen Wilson ، Ciara Renée ، Wendi McLendon

داستان فیلم :

کارل نارگل ، شخصیت خیالی به عنوان Bob Ross است که نزدیک به سه دهه میزبان برنامه شماره یک نقاشی ورمونت بوده است. موقعیت او به عنوان یک سوپراستار پخش عمومی ، زمانی به چالش کشیده می شود که ایستگاه تلویزیونی مبارز آمبروسیا ، نقاش جوان تری را که مهارت و تطبیق پذیری بیشتری نسبت به کارل دارد ، استخدام می کند.

موقعیت مکانی او به سرعت توسط آن جوان تسخیر می شود. همچنین توانایی او در اغوا کردن همکارانش. مدیر ایستگاه تصمیم می‌گیرد کارل را پس از جمع‌آوری کمک مالی شرم‌آور اخراج کند و برای او شغلی پیدا می‌کند که در یک کالج نزدیک به کلاس‌های نقاشی تدریس کند ، اما او آنقدر افسرده است که نمی‌تواند تدریس کند. عشق واقعی زندگی او ، کاترین ، زمانی به کمک او می آید که متوجه می شود زندگی خود را در انتظار تایید او تلف کرده است و او متوجه می شود که کارل یک آدم احمق و بیهوده بوده است. این دو به عشق یکدیگر اعتراف می کنند. انبار کارل به طور تصادفی می سوزد و شهر را ترک می کنند تا مردم باور کنند که او مرده است. در حالی که در واقعیت، او زندگی ساده ای با کاترین دارد.

درباره فیلم :

در سال 2010 ، فیلمنامه Paint ، توسط بریت McAdams نوشته شد. اما در لیست پرطرفدارترین فیلمنامه های تولید نشده آن سال قرار گرفت. در 16 آوریل 2021 ، اعلام شد که Owen Wilson ، Michaela Watkins ، Wendi McLendon-Covey ، Ciara Renée ، Lusia Strus و Stephen Root برای بازی در این فیلم که McAdams نیز کارگردانی خواهد کرد ، قرارداد امضا کرده‌اند. در ماه مه 2021 ، اعلام شد که Lucy Freyer نیز بازی خواهد کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.