خانه » کتاب » تاریخی » دانلود رایگان کتاب فرزند روم با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب فرزند روم با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

292806706fa3d6f19a6e421c5c9b72db39340fd281429034464.jpg - دانلود رایگان کتاب فرزند روم با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب فرزند روم با لینک مستقیم

کتاب فرزند روم یکی دیگر از شاهکارهای میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. کتاب دیگر این نویسنده با نام سینوحه پزشک مخصوص فرعون نیز از شهرت بسیار زیادی برخوردار است که توسط استاد ذبیح الله منصوری اقتباس و ترجمه شده است. میکا تویمی والتاری  نویسندهٔ نامور فنلاندی در ۱۹ سپتامبر سال ۱۹۰۸ در شهر هلسینکی در یک خانوادهٔ متوسط زاده شد.

پس از فراغت از آموزش ابتدایی، در دانشگاه هلسینکی آغاز به آموختن کرد و در سال ۱۹۲۹ در رشتهٔ فلسفه دانش‌آموخته شد. پس از آن به فرانسه رفت و در مطبوعات فرانسه به کار مشغول شد. او پس از آن وقت خود را بیشتر صرف نوشتن داستان‌های تاریخی کرد.داستان‌های او به زودی توجه نقادان را به خود کشید و کتاب‌هایش به زبان‌های گوناگون برگردانده شد.رمان‌های او واقعیات آمیخته‌ای از رخدادهای تاریخی، اسطوره‌ها و پندارهای خود اوست.

این کتاب درباره نجیب زاده رومی با نام ماکوس و سایر وابستگان به او در دوران روم باستان است. حوادث و اتفاقاتی برای او ایجاد می شود و او مجبور به جنگهای مختلفی می شود.

کتاب فرزند روم را هادی عادل پور به فارسی ترجمه کرده است. وبسایت ایرانی دیتا این کتاب زیبا و خواندنی را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. امیدواریم که مورد پسند شما قرار بگیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 5.76 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.