خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپ گل های کریم باقری

دانلود کلیپ گل های کریم باقری

امتیاز شما به این پست !

karim1 - دانلود کلیپ گل های کریم باقری

دانلود کلیپ گل های کریم باقری

در این کلیپ فوق العاده زیبا قسمت اول از گل های کریم باقری ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال را مشاهده خواهید کرد. کریم باقری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال

دهه 70 و 80 ایران می باشد. 

کریم باقری بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصر چارلتون، السد و پرسپولیس سابقه عضویت دارد. در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد. همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد. کریم باقری که در ۱۶ خرداد ۱۳۷۲ برابر تیم ملی فوتبال پاکستان در جام اکو، اولین بازی ملی خود را انجام داد،[۱] و ۸۷ بازی و ۵۰ گل در کارنامهٔ ملی خود به ثبت رساند.البته بیشتر این گلها دربازی با تیمهای درجه 3آسیابه ثمر رسید بنحوی که تعداد23گل از این گلهاشامل 6گل به گوام 9گل به مالدیو 4گل به سریلانکا و 4گل دربازی برابر با نپال به ثمر رسیده است.

وی پس از بازی مقابل تیم ایرلند جنوبی در سال ۱۳۸۰ از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کردو دلیل خداحافظی این بازیکن بزرگ در سن بیست و هفت سالگی هنوز مشخص نیست اما در زمان سرمربی‌گری علی دایی این بازیکن با اعلام آمادگی برای حضور در تیم ملی بار دیگر به اردو تیم ملی ایران دعوت شد که با بالاخره در بازی دوستانهٔ تیم‌های ایران و قطر، که در تاریخ ۱۹ آبان ۸۷ برگزار شد، کریم باقری بعد از حدود ۷ سال بار دیگر برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و در تاریخ ۲۹ آبان ۸۷ چهل‌وهشتمین گل ملّی خود را در بازی مقابل امارات به ثمر رساند.

او سرانجام در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۸۹ در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با برزیل در شهر ابوظبی با انجام هشتاد و هفتمین بازی ملی‌اش برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد. سایت فیفا در گزارشی مفصل دربارهٔ بازگشت کریم باقری به تیم ملی فوتبال ایران این بازیکن را با «زین‌الدین زیدان» مقایسه کرد. در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد. وب سایت ایرانی دیتا دیدن این کلیپ را به علاقه مندان فوتبال پیشنهاد می کند.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.